امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۸

دیدار مدیران کنسرسیوم لهستانی و دانمارکی با فرماندار ماهشهر

jonoobfardanews.ir

به گزارش جنوب فردا،مدیران کنسرسیوم ۲ شرکت لهستانی -دانمارکی در حوزه انرژیهای نوین ظهر امروز سه شنبه با منصور قمر فرماندار ماهشهر دیدار و گفت وگوکردند.
فرماندار شهرستان ماهشهر با برشمردن مزایای اقتصادی و امکانات زیرساختی منطقه ازجمله وجود بندر ،فرودگاه و راههای مواصلاتی زمینی در ماهشهر، نسبت به سرمایه گذاری شرکت های دانمارکی و لهستانی در زمینه تاسیس نیروگاه بادی در ماهشهر اعلام آمادگی کرد.
قمر گفت: شهرستان ماهشهر با بهره مندی از زیرساخت های مطلوب سرمایه گذاری و وجود ۲۲ واحد پتروشیمی و ۲۴ واحد پتروشیمی در دست مطالعه و ساخت از وضعیت مطلوبی برای سرمایه گذاری برخوردار است و آماده هرگونه همکاری با سرمایه گذاران خارجی هستیم.
فرماندار شهرستان ماهشهر افزود: اهتمام برای جذب سرمایه گذاری از تاکیدات موکد آقای دکتر شریعتی استاندار محترم خوزستان است وما آماده شروع طرح های سرمایه گذاری در زمینه تولید انرژیهای نوین الکتریکی ازجمله بادی در ماهشهر هستیم.
نماینده کنسرسیوم لهستانی و دانمارکی نیز از استقبال گرم و پذیرایی فرماندار ماهشهر قدر دانی کرد و گفت : از اهتمام آقای قمر برای شروع فعالیت سرمایه گذاری تشکر میکنم . ما با جمع بندی و بررسی مطالعاتی خود حداکثر تا ۲ ماه اینده برای ادامه کار به خوزستان بر می گردیم.
فرماندار شهرستان ماهشهر درپایان ضیافت نهار ،هدایای سنتی به رسم مهمان نوازی به آنان هدیه کرد.

گفتنی است با سرمایه گذاری کنسرسیومی از دو شرکت لهستانی و دانمارکی ،بناست نیروگاه بادی با ظرفیت ۵۰ مگاوات تولید برق و حجم سرمایه گذار ۸۰ میلیون یورو در ماهشهر احداث شود.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=13257

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *