امروز ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۱۷

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور وارد اهواز شد

jonoobfardanews.ir
به گزارش ماه نیوز، پیرو سفر اخیر ریاست‌ جمهوری به خوزستان و قول بزرگی که به مردم استان دادند، این مهم با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی کشور محقق می شود.

 شریعتی استاندار گفت: اعتبار اجرای این طرح از محل منابع صندوق توسعه ملی یا از طریق فاینانس تأمین می‌شود و به گفته غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان کل مبلغ درنظر گرفته‌ شده برای آن ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه شبکه آب و فاضلاب استان باید ظرف ۳ تا ۴ سال اجرا شود، افزود : تاکنون ۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از محل خرید لوله‌ها تأمین شده و مابقی در سفر نوبخت به استان بررسی و تأمین خواهد شد.

شریعتی بیان داشت: همچنین قرار است که امروز تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای بین وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی و استانداری خوزستان برای اجرای باقی‌مانده طرح ۵۵۰ هزار هکتاری منعقد و اعتبار مورد نیاز آن نیز تأمین شود.

وی تصریح کرد: مسأله مهم دیگری که در این سفر مورد بررسی قرار می‌گیرد معضل گرد و غبار و طرح مترو اهواز است که در این زمینه نیز اعتباراتی در نظر گرفته می‌شود.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=11229

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

یک پاسخ

  1. Nice RACIST Mubham-sisling video link there from our new TROLL Bob Yet Again. Both Hitler and Stalin were dictators (Cheney is a wannabee) and acted like such despots do but Hitler’s was extreme REICH-wing FASCISM and Stalin perverted communism. Hitler hated leftists with a passion!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *