امروز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۰

راهپیمایی نمازگزاران اهواز علیه رژیم آل سعود

jonoobfardanews.ir

مردم شهرستان اهواز پس از اقامه نمازجمعه همزمان با دیگر نقاط کشور باحضور در راهپیمایی علیه رژیم آل سعود در سالروز حادثه دلخراش منا بار دیگر انزجار خود را نسبت به بی کفایتی و جنایت های رژیم آل سعودو آل خلیفه نشان دادند.

به گزارش ماه نیوز، راهپیمایی با شکوه مردم اهواز علیه رژیم آل سعود و حمایت از روحانی مبارز شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، در شهرستان اهواز برگزار شد.
راهپیمایان در این تظاهرات با سر دادن شعارهای مرگ بر آل سعود ، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود خائن،مرگ بر مرتجعین منطقه و مرگ بر آل خلیفه و شعارهایی در حمایت از شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، انزجار خود را از استکبارجهانی و رژیم آل سعود اعلام کردند.
رژیم آل خلیفه در اقدامی جنون آمیز تابعیت آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را لغو کرد تا پازل سرکوب های خود علیه شیعیان این کشور طی سال های گذشته و پس از آغاز انقلاب مردم در سال ۲۰۱۱ میلادی را تکمیل کند.
این اقدام آل خلیفه با حضور به موقع مردم در صحنه و دفاع از شیخ عیسی قاسم تاکنون خنثی شده است اما آل خلیفه در آخرین اقدام خود سید مجید المشعل رئیس هیأت علمای بحرین و روحانی مبارز و برجسته این کشور را بازداشت کرد.
علاوه بر این سال گذشته به دلیل بی کفایتی رژیم ال سعود در حادثه ای دلخراش تعداد بی شماری از مسلمانان جهان بخصوص حجاج ایرانی جان در حالی که مناسک حج را می گذراندند جان خود را از دست دادند و سالروز فرا رسیدن آن باعث شد تا در چنین روزی مردم ولایتمدار خوزستان همزمان با دیگر نقاط کشور ضمن محکوم کردن لغو تابعیت آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، انزجار خود را از این جنایت دلخراش نیز اعلام کنند.
فاجعه منا دوم مهر ۱۳۹۴ برابر با ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۵ میلادی و ۱۰ ذیحجه ۱۴۳۶ قمری همزمان با عید قربان در مراسم رمی جمرات در خیابان ۲۰۴ نزدیک تقاطع آن با خیابان ۲۲۳، در شهر مکه رخ داد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=8642

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *