امروز ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۴۵

راه اندازی مرکز درمان ناباروری سطح دو در شهرستان ایذه

jonoobfardanews.ir

به گزارش خبرنگار جنوب فردا دکتر مرادی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه امروز شنبه با بیان این خبر عنوان کرد : در راستای دسترسی عادلانه به خدمات سلامت و همچنین اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مرکز درمان ناباروری سطح دو بیمارستان شهدای ایذه در کلینیک تخصصی افتتاح و آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان عزیز می باشد.

دکتر مرادی از ایجاد این مرکز به عنوان گامی بزرگ جهت ارائه خدمات ناباروری خبر داد و افزود در این مرکز امور تشخیص و درمان زوجهای نابارور با حمایت های لازم در جهت کاهش هزینه‌های درمانی انجام می‌شود و از رفت و آمد این افراد به شهرهای همجوار جلوگیری خواهد کرد.

ایشان ضمن قدردانی از حمایتها و مساعدت‌های ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی جهت افتتاح و راه اندازی این مرکز افزوند: اعتبار هزینه شده به منظور تجهیز و آماده سازی این مرکز بالغ بر ۱۴میلیارد ریال بوده است.

دکتر مرادی در پایان گفت : قبل از افتتاح این مجموعه، نیروهای شاغل در این مرکز آموزش های لازم را گذرانده اند و در حال حاضر در مرکز درمان ناباروری بیمارستان پزشکان متخصص زنان و زایمان، ماما و دیگر کادر مرتبط در بخش آموزش های لازم را گذارنده و امیدواریم با این اقدام و تولد فرزندان گامی موثر در راستای سیاست های جوانی جمعیت برداشته باشیم .

گفتنی است این مرکز که در کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای ایذه واقع شده است روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته در نوبت صبح،آماده ارائه خدمات به زوج‌های نابارور با تعرفه دولتی خواهد بود.

خبرنگار: احسان اسکندری

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=41988

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *