امروز ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۵۲

رژه نیروهای نظامی در اهواز با حضور سرلشکر محسن رضایی برگزار شد

jonoobfardanews.ir

به مناسبت نخستین روز هفته دفاع مقدس یگانهای مختلف نیروهای مسلح در بلوار ساحلی رودخانه کارون در اهواز رژه رفتند و تجهیزات و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ماه نیوز،،  امروز به مناسبت نخستین روز هفته دفاع مقدس یگانهای مختلف نیروهای مسلح در بلوار ساحلی رودخانه کارون در اهواز رژه رفتند و تجهیزات و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.

در این آئین که با حضور مقامات ارشد نظامی در استان خوزستان برگزار شد تجهیزات نوین و ماشین آلات جنگی و دفاعی نیروهای مسلح مستقر در استان خوزستان با نظم و شکوه خاصی به نمایش گذاشته شد.

علاوه بر مردم علاقه‌مند که برای مشاهده توانمندی‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران به بلوار قدس اهواز آمده بودند جمعی از مسئولان ارشد نظامی کشور و استان نیز از یگانهای نظامی و انتظامی و بسیج در میدان رژه سان دیدند.

سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، امیر علی ظریفی‌یگانه فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب غرب کشور و همچنین آیت‌الله سید علی شفیعی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان در این مراسم حضور داشتند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده انتظامی خوزستان، سردار محمد علیپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان و سردار عبدالله نظرپور فرمانده مرزبانی خوزستان نیز در این آئین حضور به هم رساندند.

همزمان با مرکز استان خوزستان سایر شهرهای خوزستان نیز شاهد رژه نیروهای مسلح به ویژه یگانهای دریایی، زمینی و پدافند و بسیج بودند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=8885

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *