امروز ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۰۴

زائران مسیر چذابه به تابلوهای خطر انفجار مین دقت کنند

jonoobfardanews.ir
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان بر لزوم دقت زائران اربعین حسینی در عبور از مسیرهای منتهی به مرز چذابه در خصوص وجود مین تاکید کرد.

به گزارش جنوب فردا سرهنگ “جلیل زبیدی” در گفت و گو با خبرنگار اعزامی پایگاه خبری پلیس در مرز چذابه، درباره آخرین وضعیت امنیت در مرزهای شلمچه و چذابه اظهار داشت: نیروی انتظامی با فعالیت و کوشش شبانه‌روزی شرایطی را فراهم کرده ‌تا زائران حسینی با امنیت و آرامش مطلوبی در این پیاده‌روی اربعین شرکت کنند.

وی با بیان اینکه احتمال وجود مین و مواد منفجره باقی‌مانده از دوران جنگ تحمیلی در مسیر پیاده‌روی اربعین در چذابه وجود دارد، اظهار کرد:‌ هر چند تمهیدات لازم جهت تامین امنیت عبور مسافران اربعین در مسیر چذابه اندیشیده شده است ولی به زائرانی که مسیر چذابه را برای سفر به کشور عراق در پیاده‌روی اربعین انتخاب می‌کنند، توصیه می‌کنیم برای حفظ امنیت خود حتما به تابلوها و علایم هشداردهنده نصب‌شده در مسیر توجه کنند.

سرهنگ زبیدی افزود:‌ مسافران پیاده‌روی اربعین از رهاشدن در بیابان‌های اطراف و خروج از جاده، جدا خودداری کنند و تنها در مسیر تعیین‌شده عبور کنند.

وی اضافه کرد:‌ در مسیر چذابه در حاشیه جاده‌ها احتمال وجود مین و مواد منفجره وجود دارد و ممکن است به مرور زمان و در اثر بارندگی و فرسایش خاک، مواد منفجره پراکنده شده باشند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: یکی از راه‌حل‌های داشتن سفری آرام و بدون دغدغه رعایت توصیه‌ و هشدارهای های ماموران انتظامی و نظامی است .

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=18410

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

یک پاسخ

  1. Excellent blog here! Also your website so much up fast!

    What web host are you using? Can I get your affiliate hyperlink for your
    host? I wish my website loaded up as fast as yours lol

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *