امروز ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۳۲

شناسه خبر:

ساماندهی ۱۵۵۰ موکب توسط کمیته مشارکت های مردمی،اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی

jonoobfardanews.ir

به گزارش جنوب فردا مسئول کمیته جذب مشارکت های مردمی؛ اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی خوزستان در گفت و گو با جنوب فردا گفت: این ستاد با ساماندهی ۱۵۵۰موکب مردمی که ۸۲موکب در عراق؛ ۳۰۰ موکب در چذابه؛ ۴۰۰موکب در شلمچه و نزدیک به ۷۵۰ موکب بین راهی که از ابتدای چهار مبادی ورودی به استان تا پایانه های شلمچه و چذابه مستقر هستند  خدمات مورد نیاز زائران حضرت سیدالشهداء (ع) را به آنها ارائه دهد.

موسوی گفت؛ همچنین از ابتدای ماه صفر چند تا از مواکب مستقر در چذابه و شلمچه، کار خدمات رسانی تغذیه ای و اسکان به زائران اربعین را شروع کرده اند و بعضاً تعدادی از مواکب بوسیله خودرو غذا و مایحتاج زایران در حال پیاده روی مسیرهای چذابه و شلمچه را به آنان می رسانده اند.

مسئول کمیته جذب مشارکت های مردمی؛ اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی خوزستان افزود : طی چند روز اخیر بر تعداد مواکب خدمات دهنده افزوده شده است و رسماً به کلیه مواکب اعلام گردید از دوشنبه ۸ صفر خدمات خود را به زایران اربعین داشته باشند.

موسوی مسئول کمیته جذب مشارکت های مردمی؛ اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی خوزستان یادآور شد مهمترین نیاز مواکب در حال حاضر آب شرب بسته بندی است که ان شاءالله انتظار می رود با کمک خیرین به مقدار مورد نیاز تامین گردد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=18349

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *