امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۱

شناسه خبر:

سردار رادان در خوزستان؛

سربازی و رزمندگی در جبهه جنگ ترکیبی سهم همگان است/ ابزار زن خوزستانی، حجاب است

jonoobfardanews.ir

فرمانده کل انتظامی با تاکید بر این که ابزار زن خوزستانی، حجاب است، گفت: سربازی و رزمندگی در جبهه جنگ ترکیبی سهم همگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سردار “احمدرضا رادان” قبل از شروع اجتماع بزرگ مردمی شهرستان اهواز در حمایت از طرح نور، در دیدار با نماینده مقام معظم رهبری در استان خوزستان، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سران اقوام، عشایر، نخبگان و خانواده‌های معظم شهدای استان خوزستان اظهار داشت: خوشحال هستم که توفیق رفیق شد تا در جمع نورانی شما عزیزان خواهران و برادران، علما، اقوام و عشایر خوزستان باشم.

وی عنوان داشت: به قدری هجمه دشمن با برنامه، زیرکانه، با آهنگ و ملودی خاص مردم فریب است که بعضی وقت‌ها در درون آتش هستید اما سوزش را احساس نمی‌کنیم اگرچه در حال سوختن هستیم.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: همواره اقوام و عشایر خوزستان در قبل و بعد از دوران دفاع مقدس دنبال حق مظلوم بودند و به ظالم تاخته اند.

وی افزود: دشمن در فتنه سال ۸۸ آموزش ۶ هفته‌ای در ۶ مرحله‌ داشت تا به خیال واهی انقلاب مخملی راه انداخته و سقوط کشور را منجر شود اما مردم هوشیار وارد صحنه شده و سیلی جانانه ای به صورت آنان نواخت.

سردار رادان اضافه کرد: دشمن نفوذ را انجام می‌دهد پس از آن دست به تغییر و سپس استحاله می زند که نتیجه آن منجر به فروپاشی می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه جنگ دوران دفاع مقدس جنگ سخت بود و جنگ کنونی جنگ نرم و ترکیبی است، اذعان کرد: سربازی و رزمندگی در این جنگ سهم همه‌ است و اندازه آن دست خودتان و توشه آخرت تان خواهد بود.

سردار رادان اظهار داشت:هدف اصلی، جوانان ما هستند چه بایستی کرد اگر قبول کنیم جنگی هست آن هم جنگ نیمه سخت و نرم؟!سربازها این جنگ چه کسانی هستند؟!

وی افزود: ابزار زن خوزستانی، حجاب و خط قرمز، وطن و دین است حال اگر که حجاب را بگیرند خود به خود وطن و دین هم نیست می‌شود و از بین می رود.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: مسیر اختلاف افکنی بسیار زیاد است و بسیاری مسائل اقتصادی را در این میان دستآویز می کنند.

وی در خصوص مسائل اقتصادی گفت:ما هم اعتقاد به حل مسائل اقتصادی داریم اما چه تعداد از این آدم‌های بدحجاب به خاطر مسائل اقتصادی کشف حجاب می‌کنند آرایش و موهای آنها به چه قیمت آرایش شده است؟ پس درد اقتصاد نیست اتفاقاً آنها که مشکل اقتصادی دارند پشت سر این دولت هستند.

سردار رادان در پایان اظهار داشت: موضوع عفاف و حجاب را فرهنگی می‌دانیم اما هر موضوع فرهنگی باید و نبایدهایی دارد.

وی تاکید کرد: موضوع حجاب مطالبه مردمی است و همه باید وارد عمل شده و حافظ نشان حجب و حیای زنان مان باشیم.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=45139

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *