امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۴

در دیدار حجت الاسلام ولی مسلمین ناصری نژاده نماینده مردم شادگان و دکتر رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی مطرح شد :

سرمایه گذاری شستا در بخش های کشاورزی دامپروری و صنعت شادگان

jonoobfardanews.ir

طی دیداری که حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شریف شادگان با دکتر رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا ) انجام شد نماینده مردم ابتدا درباره فرهنگ غنی مردم شادگان و خوزستان و رای بالای مردم به دولت مردمی آیت الله رئیسی مطالبی ایراد و در ادامه اشاره داشتند مردم دیگر کار نکردن را از ما نمی‌پذیرند و همه ما باید تمام تلاش خود را برای موفقیت دولت در بحث اشتغال زایی انجام تا بتوانیم خدمت به مردم و نظام و داشته باشیم .

در ادامه ظرفیتهای سرمایه گذاری و اشتغال زایی شادگان توسط نماینده مردم در ۱۰ حوزه صنعت ، کشاورزی ، دامپروری و تولید دام ، طیور ، آبزی پروری ، باغبانی ، تجارت ، بندر و گردشگری تشریح شد.

در این دیدار که دکتر راعی معاون سرمایه گذاری شستا نیز حضور داشت دکتر رستمی در خصوص مطالعه برای انجام پروژه های اشتغال زایی به منظور رونق منطقه و توسعه اشتغال مطالبی را به همکاران خود اشاره داشتند .

شایان ذکر است که طبق توافق طرفین قرار به مطالعه طرح های تخصصی پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش ، تولید ورق فولادی ، آب شیرین کن ، دامپروری و کارخانه شیر خشک، معدن ، کشت و صنعت و مشارکت و حمایت از صنایع موجود در شهرک‌های صنعتی شد.

در پایان جلسه حجت الاسلام والمسلمین ناصری نژاد قول هرگونه حمایت از سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت مجلس به منظور توسعه اشتغال برای مردم حوزه انتخابیه داد .

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=33938

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *