امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۳

آیت‌الله حیدری:

طرح انتقال آب از خلیج‌فارس به فلات مرکزی تسریع یابد / مردم خوزستان خواستار افزایش سهم خود در کابینه هستند

jonoobfardanews.ir
آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، از دولت منتخب خواست تا ضمن لغو همه طرح‌های انتقال آب از سرشاخه رودخانه‌های خوزستان، در اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی تسریع دهد.

به گزارش جنوب فردا آیت الله حیدری امروز جمعه ۴ تیر ۱۴۰۰ در مراسم تقدیر و تشکر از مدیران کمیته‌های استانی و ستادهای شهرستانی قرارگاه مردمی الغدیر در مسجد ابوطالب (ع) گفت: انسان از مطالبه گری نباید ناامید شود و نمونه آن استمرار مطالبه در بحث انتقال آب بود که منجر به تصمیم‌گیری دولت با هدایت مقام معظم رهبری برای انتقال آب از خلیج فارس به جای سرشاخه رودخانه‌ها به فلات مرکزی است.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که خوزستان ۸۵ درصد نفت، قطب کشاورزی و در صدر بودن در بسیاری از شاخص‌ها است، بنابراین مطالبه جدی و عمومی مردم خوزستان افزایش سهم این استان در کابینه جدید و انتخاب دست کم سه وزیر در بخش‌های اقتصادی همچون نفت و جهادکشاورزی از شخصیت‌های دانشگاهی و کاربلد خوزستانی است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به فعالیت قرارگاه الغدیر گفت: قرارگاه الغدیر در سه محور محرومیت زدایی و حمایت از محرومان، گفتمان سازی ارزش‌های اسلامی و انقلابی و مطالبه گری در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به فعالیت خود در سطح استان ادامه می‌دهد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=30608

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *