امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۷

شناسه خبر:

طرح محدودیت های ترافیکی در استان تا ۲۱ فروردین برقرار است

jonoobfardanews.ir
رییس پلیس‌راه خوزستان گفت: طرح محدودیت های ترافیکی در استان تا ۲۱ فروردین برقرار است و تمامی شهروندان در زمینه محدودیت های ترافیکی ملزم به رعایت قانون هستند و هیچ ملاحظه ای در برخورد با خودروهای متخلف صورت نمی گیرد.

به گزارش  جنوب فردا سرهنگ رضا دولتشاهی شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از محورهای استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح محدودیت های ترافیکی در استان تا ۲۱ فروردین برقرار است.

وی گفت؛ در روزهای گذشته تنها ورودی و خروجی های استان کنترل می شد اما اکنون تمامی ورودی و خروجی شهرها نیز به صورت همزمان کنترل می شود.

وی افزود: تنها خودروهایی که دارای پلاک خوزستان می باشند به سمت شهرهای خود هدایت می شوند اما این خودروها دیگر نباید از شهرهای خود خارج شوند و در صورت مشاهده بر اساس قانون با آن ها برخورد می شود.

رییس پلیس‌راه خوزستان ادامه داد: جریمه پنج میلیون ریالی و توقیف یک ماه برای خودروهای متخلف در نظر گرفته شده و انتظار می رود در این روزها شهروندان همکاری بیشتری با پلیس داشته باشند و به توصیه های وزارت بهداشت و مسئولان استان بیشتر توجه کنند.

۲۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته( منتهی به ظهر نهم فروردین ) در خوزستان شناسایی شد که تعداد مجموع مبتلایان به این ویروس در این استان به ۶۳۱ نفر رسید.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نهم فروردین اعلام کرد: تاکنون۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲ هزار و ۵۱۷ نفر به دلیل ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=21376

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *