امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۴

شناسه خبر:

عذرخواهی پایگاه خبری گیتی آنلاین از کارکنان شرکت کشت و صنعت کارون

jonoobfardanews.ir
پایگاه خبری گیتی آنلاین بدین وسیله از کارکنان شرکت کشت و صنعت کارون به خاطر انتشار نامه کذب عذرخواهی می کند. بنابر تحقیقات خبرنگار این پایگاه، نامه منتشر شده به نقل از کارکنان این شرکت خطاب به رئیس قوه قضائیه صحت ندارد و نوشته یک فرد مغرض است و ارتباطی با کارکنان این شرکت ندارد.

به گزارش جنوب فردا  به نقل از خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین، نامه منتشر شده در این پایگاه خبری تحت عنوان « جلوی تخلفات کشت و صنعت کارون را بگیرید» که به نقل از جمعی از کارکنان شرکت کشت و صنعت کارون نگاشته شده کذب محض است و این پایگاه هیچ نامه ای از طرف این کارکنان دریافت نکرده است.

این نامه جعلی توسط یکی از افراد مغرض در اختیار خبرنگار پایگاه خبری گیتی آنلاین قرار گرفته و متاسفانه این خبرنگار بدون دریافت مستندات و امضاهای لازم که برای انتشار هر گونه نامه لازم است بدون هماهنگی با مدیر مسئول و صاحب امتیاز و سردبیر این پایگاه خبری، اقدام به انتشار آن کرده است.

بدین وسیله، پایگاه خبری گیتی آنلاین از کارکنان خدوم و زحمت کش شرکت کشت و صنعت کارون که در تماس های متعدد با این پایگاه خبری، اتهامات مطرح شده در این نامه را رد کرده و خواستار برخورد با عوامل شدند، عذرخواهی می کند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=17163

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *