امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۱

علت ناکامی های اخیر نفت آبادان مشکلات روحی بازیکنان بود

jonoobfardanews.ir
سرمربی نفت آبادان عصر جمعه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های نفت آبادان و آلومینیوم اراک مسائل روحی و روانی بازیکنان را دلیل نبود موفقیت در گلزنی این تیم در چند دیدار گذشته بیان کرد و گفت: مشکلاتی باعث شد که تیم در امر گلزنی ناکام باشد ولی اکنون مشکلات برطرف شده و از بازی فردا به سوی موفقیت گام برخواهیم داشت.

به گزارش جنوب فردا امیرحسین پیروانی عصر جمعه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های نفت آبادان و آلومینیوم اراک افزود: چند بازیکن خود را در بازی روز شنبه ۱۸ اریبهشت برابر آلومینیوم اراک، به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه وارد میدان خواهیم شد.

وی افزود: صنعت‌نفت آبادان بازیکنان جوانی دارد که آینده درخشانی در پیش رو دارند و در بازی فردا فرصتی برای ارایه توانایی‌های خود خواهند داشت.

مربی تیم فوتبال آبادان با بیان اینکه تیم ما به لحاظ کیفی تیم بسیار مقتدری است گفت: آمار مالکیت توپ و تعداد حملات گواه کیفیت تیم صنعت‌نفت است.

پیروانی بیان کرد: در آبادان برابر تیم‌های مدعی آسیا به گونه‌ای بازی کردیم که موقعیت گل هم به آنها ندادیم.

وی مسایل روحی و روانی بازیکنان را دلیل نبود موفقیت در گلزنی این تیم در چند دیدار گذشته بیان کرد و گفت: مشکلاتی باعث شد که تیم در امر گلزنی ناکام باشد ولی اکنون مشکلات برطرف شده و از بازی فردا به سوی موفقیت گام برخواهیم داشت.

پیروانی افزود: ما توانایی بازگشت به روزهای خوب نیم فصل اول را داریم و به طور قطع از بازی فردا، روزهای روشن برای صنعت نفت آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: البته تیم آلومینیوم حریف قدرتمندی است که امتیاز گرفتن از آنها سخت خواهد بود.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان روز شنبه ۱۸ اریبهشت از هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه تختی میزبان آلومینیوم اراک است.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=29166

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *