امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۱

عملیات اجرایی فاز دوم بازارچه ملوانی شادگان آغاز شد

jonoobfardanews.ir

به گزارش جنوب فردا، عملیات اجرایی فاز دوم بازارچه ملوانی شادگان با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان، دکتر جعفری نسب فرماندار شادگان ،حجت السلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی  ،مهندس عبداللهی  مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان، مهندس جعفری ناظر گمرکات استان خوزستان  و جمعی از مسئولان استانی  و شهرستانی آغاز شد.

دکتر شریعتی استاندار خوزستان طی این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سفر به شادگان با هدف بررسی مشکلات شهرستان و شروع عملیات اجرایی بازار میوه و تره بار شهرستان با ظرفیت ایجاد اشتغال برای یک هزار نفر است.

غلامرضا شریعتی گفت: شروع عملیات فاز دوم بازارچه کالای ملوانی این شهرستان هم انجام گرفته است و با توجه به بندری بودن این شهرستان تجاری شدن این منطقه با راه اندازی بازارچه ملوانی انجام می گیرد.

وی گفت: در یک سال گذشته با توجه به محروم بودن منطقه در حد امکان در بحث فاضلاب ،آب شرب و تامین آب کشاورزان پیگیری شد تا با این اقدامات تعادل منطقه ای برای استفاده از خدمات دولتی و رفاهی در استان ایجاد شود و مردم یک زندگی استاندارد داشته باشند.

دکتر جعفری نسب  فرماندار شادگان نیز بیان کرد: مناطق ساحلی و بندری یک ظرفیت است در تمام دنیا مناطق ساحلی اهمیت خاصی دارند.

فرماندار شادگان ادامه داد: سال ها از نعمت و ظرفیت اقتصادی خوب در کنار ساحل بودن به خوبی استفاده نکردیم.

وی گفت: بندر شادگان  اگر به منطقه تجاری تبدیل شود برای شهرستان و کشور سود آور خواهد بود، برای استفاده هر چه بیشتر از این بندر لازم است که صادرات را در این بندر رونق دهیم.

گفتنی است ، شادگان با شهرستانهای آبادان، خرمشهر، ماهشهر و اهواز هم‌مرز است. جنوب این شهرستان به خلیج فارس راه دارد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=13194

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *