امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۴۰

عیدی پتروشیمی بوعلی سینا به فرزندان خانواده های بی بضاعت و ایتام

jonoobfardanews.ir
پتروشیمی بوعلی سینا در اقدامی خیرخواهانه و در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی به 150 نفر از فرزندان خانواده بی بضاعت و ایتام ، بعنوان عیدی لباس اهدا کرد.

به گزارش جنوب فردا پتروشیمی بوعلی سینا در راستای مسئولیت های اجتماعی در شهر چمران ،حومه و روستا جهت اهدای لباس سایز شده به فرزندان بی بضاعت و ایتام اقدام به خرید نمود.

گفتنی است پتروشیمی بوعلی سینا با دعوت از فرزندان بی بضاعت و ایتام به فروشگاه جهت انتخاب از هرنوع لباس مورد نیاز در فروشگاه ، اقدام به بسته بندی و شب هنگام با هماهنگی‌لازم جهت بازدید از منازل و وضعیت خانواده ها ، هدایای انتخابی را به فرزندان تقدیم نمودند.

شایان ذکر است پتروشیمی بوعلی سینا با بررسی انجام شده پیرامون وضعیت مدارس شهر چمران با اعلام گروه جهادی شرکت تصمیم به رنگ آمیزی کلاس های یکی از مدارس شهر چمران گرفته شد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=21123

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

2 پاسخ

  1. سلام چرا برای شهر اهواز و استان خوزستان البسه ورزشی سایز بزرگ و شورت ورزشی سایز بزرگ نمی آورید؟ بازوبند کاپیتانی فوتبال سایز بزرگ چرا نمی آورید؟ چرا باشگاه فرهنگی ورزشی در استان خوزستان در شهر اهواز درست نمی کنید؟ چرا امکانات ورزشی و مدارس و دانشگاه ها و خانواده ها کم شده است و چرا رسیدگی نمی کنید؟ لطفا مشکل پایه های فوتبال ایران را حل کنید و به دادشان برسید خیلی ممنون خدانگهدار

  2. مشکل تیم فوتبال ملی ایران چیه؟ مشکل تیم استقلال و پرسپولیس و سپاهان و تراکتور و ذوب آهن و ملوان و فولاد خوزستان و استقلال خوزستان و استقلال اهواز و فولاد نوین اهواز و نفت تهران و نفت اهواز مشکل تیم استیل آذین و گهر دورود و گل گهر سیرجان چیه؟ لطفا همه را رسیدگی کنید و لطفا به تمام تیم ها سر بزنید و حال و احوال آن ها را بپرسید و به مشکلات باشگاه مقاومت خوزستان لطفا رسیدگی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *