امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۸

فرماندار شادگان: نقش معلم برای یک جامعه، نقش حیاتی است

jonoobfardanews.ir

به گزارش جنوب فردا،همزمان با هفته بزرگذاشت مقام معلم ، مراسم بزرگداشت سی و سومین یادواره مقام معلم با حضور دکتر جعفری نسب فرماندار شادگان، سید مجید شرفی امام جمعه شهرستان مسئولین ادارات و دستگاهها و جمعی از معلمان و فرهنگیان در محل فرهنگسرای ملافاضل سکرانی برگزارشد.
فرماندار شادگان دراین مراسم ضمن تبریک وتهنیت روز معلم وگرامیداشت یاد وخاطر فیلسوف شهید مرتضی مطهری درسخنانی با تشکر و قدردانی از زحمات معلمان ،گفت: نقش معلم برای یک جامعه، نقش حیاتی است و مکتب تعلیم و تربیت از جایگاه ممتاز، ارزشمند و رفیعی برخوردار است.
دکتر جعفری نسب با بیان اینکه نقش معلم با هیچ نقشی در جامعه قابل مقایسه نیست ، گفت : رسالت معلمان را فروتنی، تواضع و ایمان در جهت ارتقای علمی می باشند و در همه صحنه های جامعه یار و یاور مردم هستند.
فرماندار شادگان همچنین به اهمیت وجایگاه مقام معلم اشاره کرد و گفت: معلمان طلایه داران پیشرفت و تعالی در هر جامعه ای هستند و تجلیل از مقام معلم وظیفه همه آحاد جامعه است.
فرماندار شادگان در پایان با اشاره به رشادتها ، شهادت طلبی وفداکاریهای معلمان در دوران هشت سال دفاع مقدس ،گفت: فرهنگیان و معلمان در دفاع مقدس نقش بسزایی داشته اند.
گفتنی است ، این همایش که از سوی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شادگان ترتیب یافته بود از ۳۰۰ مدیر سه مقطع ،۲۴ معلم نمونه شهرستانی ،۳ معلم نمونه استانی ، ۳ خیر مدرسه ساز و معلمانی و مدیرانی که در طول بازسازی عتبات و عالیات همکاری و مشارکت داشته اند با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=11595

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *