امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۹

فرماندار شهرستان شادگان با حضور در مسجد سید شرف رای خود را در صندوق انداخت

jonoobfardanews.ir

به گزارش جنوب فردا، جعفری نسب فرماندار شادگان و سید مجید شرفی امام جمعه شهرستان و تعدادی از مسولین ادارات و دستگاهها با حضور در مسجد سید شرف این شهرستان، رای خود را به صندوق انداختند.
دکتر جعفری نسب فرماندار شادگان بعد از انداختن رای خود ، اظهار کرد: قطعاً مردم فهیم و همیشه در صحنه این شهرستان همچون گذشته با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام خواهند زد.

فرماندار شادگان، گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات یک وظیفه ملی و تکلیف الهی است که ضامن بقای نظام است.

فرماندار شادگان ادامه داد: حضور حداکثری در این انتخابات وظیفه ملی و شرعی ما و مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و نظام است. مردم حضور گسترده در پای صندوق های رای داشته باشند.

حجت الاسلام سید مجید شرفی امام جمعه شهرستان شادگان در حاشیه انداختن رای خود گفت: توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان همانند سال‌های گذشته با حضور گسترده مردم ایران خنثی می‌شود و لرزه بر پشت دشمنان می اندازد.

وی اظهار کرد: حفظ و پاسداری از نظام و آرمان های شهدا و امام شهدا با حضور گسترده مردم تحقق پیدا کرده و مایه‌ مایوس شدن دشمنان انقلاب را فراهم‌ می کند.

امام جمعه شادگان افزود: ملت بزرگ ایران به اهمیت برگزاری انتخابات با حضور حداکثری و علل ضرورت داشتن این حضور آگاهی کامل دارند و این موضوع را بارها به اثبات رسانده اند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=11712

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *