امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۵

شناسه خبر:

فرماندار : شهرستان شوش از ظرفیت نخبگانی بسیارعالی در حوزه بانوان برخوردار است

jonoobfardanews.ir

 

فرماندار شوش با بیان اینکه این شهرستان با بهره مندی از فرهنگ غنی اسلامی از ظرفیت نخبگانی بسیارعالی در زمینه بانوان برخوردار است گفت: از این ظرفیت باید در راستای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در سطح شهرستان بهره گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شوش مهندس محسن حویزه بهمراه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ،روزشنبه در نشست بامشاورین بانوان وخانواده درادارات شهرستان شوش بامحوریت فعالسازی کمیته های زن هفته دولت ودفاع مقدس وبا تاکید بر ایجاد گروه های جهادی بانوان در راستای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در شهرستان شوش افزود: از آنجا که بافت جامعه شهرستان شوش سنتی است و لذا از کمیسیون بانوان انتظار میرود با برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی و آموزشی در زمینه خانواده در خانه ها و برای بانوان برگزار شود.

وی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت های بسیج، حوزه های علمیه و دانشگاه برای برپایی کارگاه های آموزشی ویژه بانوان گفت: در این زمینه باید فعالیت های گسترده و پیوسته صورت گیرد.

فرماندار شوش همچنین بر ایجاد بازارچه خود اشتغالی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: باید فضای مناسب برای فعالیت بانوان شوش در همه زمینه ها فراهم شود تا همه بانوان با هر سلیقه ای در آن مشارکت کنند.

وی تشکیل گروه های روانشناسی ومشاوره برای ارایه خدمات به بانوان را خواستار شد و گفت: در این راستا از هر طرح و ایده ای حمایت می شود.
همچنین فروغ پوراحمدی مشاوربانوان وخانواده درفرمانداری ودیگرمشاوران بانوان ادارات گزارشی ارائه دادند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=42627

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *