امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۰۸

عضو شورای اسلامی شهر آبادان:

فشارهای سیاسی مانع از انتخاب شهرداری مناسب برای آبادان شد

jonoobfardanews.ir

محسن خزاعل در گفت و گو با خبرنگار جنوب فردا در آبادان، با بیان اینکه همه اعضای شورای شهر آبادان برای انتخاب شهردار شاخصه هایی داشتیم، اظهار کرد: ویژگی هایی همانند کاریزمای مدیریتی، عدم وابستگی به افراد و گروه‌های سیاسی، حسن شهرت، داشتن برنامه کامل و جامع عمرانی و درآمدزایی از شاخصه های انتخاب شهردار آبادان بود.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان، افزود: از نظر من و بر اساس تعریف شاخصه های فوق الذکر و سایر دلایل، گزینه های بهتری می توانستند سکان شهردار آبادان را بدست بگیرد اما فشارهای سیاسی، برخی گروه ها، جناح ها و گروه بندی های قدرت طلب مانع انتخاب شهردار مناسب و بهتر برای آبادان شد.

وی با اشاره به انتخاب فردی بومی برای تصدی شهرداری آبادان، تصریح کرد: قصد ما این بود شهرداری در سطح ملی و کاردان انتخاب شود تا در دوره های بعدی نیز انگیزه انتخاب از بین نرود، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و اکنون فردی که در گذشته یک بار درس خود را پس داده با سیاست‌ کاری به عنوان شهردار آبادان انتخاب شد.

خزاعل با بیان اینکه گزینه های بومی دیگری نیز با داشتن برنامه‌ای قوی‌تر از ایشان در اختیار شورای شهر بود، تاکید کرد: متاسفانه هجوم و فشار سیاسی برای انتخاب شهردار مصمم عمل کرد.

وی رای اعتماد به شهردار جدید آبادان توسط برخی از اعضای شورای شهر را به دلیل قرار نگرفتن در اقلیت خواند و گفت: البته برخی اعضای شورای اسلامی شهر آبادان که مخالف این انتخاب بودند و بدلیل اینکه در اقلیت قرار نگیرند مجبور به رای اعتماد شدند.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان بر لزوم حفاظت از منافع مردم و شهر توسط اعضای این شورا تاکید کرد و ابراز داشت: برخی از اعضای شورای شهر تعهدی فرا تر از عهدی که به مردم داشتند برای خود بوجود آورده اند که این صحیح نیست، نباید فراموش کرد که قسم یاد کردیم و سوگند خوردیم که مدافع منافع همه مردم و شهر آبادان باشیم.

وی آبادان را نیازمند شهرداری پرتوان، با تحربه و کاربلد و… دانست و عنوان کرد: معتقدم آبادان با وجود شرایط اسفناکی که دارد نیاز به یک شهردار با تجربه و کاربلد داشت نه شهرداری که یک بار امتحان خود را پس داده است.

خزاعل به تزریق بودجه به شهرداری آبادان اشاره کرد و اذعان داشت: بودجه برای شهرداری آبادان به خوبی تزریق می شود اما این بودجه ها با مدیریت هزینه نمی شوند، امیدواریم شهردار جدید، در مقابل هرج‌ و مرج‌ ها بایستند که بیت‌المال حیف و میل نشود.

وی با بیان اینکه به شهردار جدید رای نداده است، گفت: گرچه بنده به دلایلی که داشتم به ایشان رای اعتماد ندادم اما حسب وظیفه و تعهدی که دارم فرا تر از انتظار از او برای پیشبرد برنامه هایش و ارائه خدمات بهتر به مردم حمایت خواهم کرد و تلاش می کنیم اوضاع رو به بهبودی برود، شهردار باید بداند که اگر کم کاری کند یا درست عمل نکند لحظه ای او را آرام نخواهم گذاشت اما اگر خوب کار کند و به قول و برنامه هایی که در فضای مجازی هم مکتوب است عمل کند با تمام وجود از او حمایت خواهم کرد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=31803

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *