امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۲

شناسه خبر:

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:

“فولاد اکسین” نمونه بارز کار جهادی به معنای واقعی است

jonoobfardanews.ir

به گزارش جنوب فردا “ارسلان غمگین” در حاشیه بازدید از شرکت فولاد اکسین گفت: فولاد اکسین از جمله شرکت هایی است که نه تنها تحریم ها تاثیری در میزان بهره وری آن نداشت که موجب پیشرفت بیش تر و خودباوری در میان کارگران شد.

او در این دیدار- که معاون روابط کار و جمعی از کارشناسان حوزه های کار و تعاون حضور داشتند-گفت: شرکت فولاد اکسین نمونه بارز کار جهادی به معنای واقعی است. در این شرکت حرف و عمل، برنامه و اجرا و انگیزه جوانی و تجربه با هم و به موازات هم در خدمت تولید بیشتر قرار گرفته است.

او افزود: فولاد اکسین نمونه کامل یک صنعت موفق بوده و لازم است به عنوان یک الگو برای تمام واحدهای صنعتی و تولیدی معرفی شود.

غمگین، خودباوری را راه برون رفت از تهدید تحریم دانست و گفت: خوش بختانه حضور نیروهای با انگیزه، متخصص و متعهد در کنار مدیریتی استراتژی محور و با برنامه در مجموعه اکسین نمونه بارز عمل به شعار” ما می توانیم “است.

در ابتدای این دیدار مدیرعامل شرکت فولاد اکسین گزارشی از وضعیت حوزه ی مسوولیت خود ارایه کرد.

گفتنی است: سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان روز سه شنبه ۵ آذر با حضور در شرکت فولاد اکسین ابتدا در نشست مدیر عامل و مدیران ارشد شرکت حاضر و سپس از خط تولید ورق های فولادی عریض دیدن کرد .

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و هیات همراه در ادامه این بازدید، در محل شرکت تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین حاضر شد و از نزدیک روند فعالیت این تعاونی را بررسی کرد.

غمگین، در جمع هیات مدیره تعاونی مصرف شرکت با مثبت ارزیابی کردن فعالیت تعاونی، نسبت به افزایش سطح کیفی خدمات در این تعاونی قول حمایت و همکاری داد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=19079

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *