امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۲

قاتل فراری پیش از خروج از کشور در حمیدیه دستگیر شد

jonoobfardanews.ir
ه گزارش جنوب فردا فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز در این خصوص گفت : در پی نزاع و درگیری به وجود آمده پس از تصادف بین یک خودروی سواری سمند و موتورسیکلت ، راکبین پس از مشاجره لفظی شدید با یکدیگر درگیر و راننده خودروی سمند به وسیله چاقو راننده موتورسیکلت را مجروح و ازصحنه متواری شده است. وی افزود : پس از انتقال شخص مجروح به بیمارستان، نامبرده به دلیل شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد. سرهنگ دالوندی گفت : مأموران کلانتری ۱۷ اهواز موفق شدند ظرف مدت کمتر ازسه ساعت از وقوع قتل، قاتل را که یک جوان ۲۳ ساله و دارای اعتیاد به مصرف مواد مخدرصنعتی بود در حالی که با به همراه داشتن مبالغی وجوه نقد قصد خروج از کشور و رفتن به عراق را داشت در یکی از روستاهای شهرستان حمیدیه، شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه،دستگیرکنند.

به گزارش جنوب فردا فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز در این خصوص گفت : در پی نزاع و درگیری به وجود آمده پس از تصادف بین یک خودروی سواری سمند و موتورسیکلت ، راکبین پس از مشاجره لفظی شدید با یکدیگر درگیر و راننده خودروی سمند به وسیله چاقو راننده موتورسیکلت را مجروح و ازصحنه متواری شده است.

وی افزود : پس از انتقال شخص مجروح به بیمارستان، نامبرده به دلیل شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ دالوندی گفت : مأموران کلانتری ۱۷ اهواز موفق شدند ظرف مدت کمتر ازسه ساعت از وقوع قتل، قاتل را که یک جوان ۲۳ ساله و دارای اعتیاد به مصرف مواد مخدرصنعتی بود در حالی که با به همراه داشتن مبالغی وجوه نقد قصد خروج از کشور و رفتن به عراق را داشت در یکی از روستاهای شهرستان حمیدیه، شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه،دستگیرکنند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=17668

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *