امروز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۵

شناسه خبر:

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) رسماً کار خود را در منطقه آزاد اروند از فردا شروع می کند

jonoobfardanews.ir
مدیر عامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند گفت: عملیات بهسازی و نوسازی خیابان‌های شهری در حوزه جغرافیایی منطقه آزاد اروند با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) از فردا در مناطق مختلف آبادان آغاز خواهد شد.

به گزارش جنوب فردا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند اسماعیل زمانی اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد اروند یک تفاهمنامه ۲۰ هزار میلیارد ریالی در راستای ایجاد زیرساخت ها در این منطقه را با قرارگاه خاتم الانبیاء منعقد نمود .

وی افزود: در این راستا فاز نخست عملیات پروژه های عمرانی با حضور دکتر سعید محمد فرماندهی محترم قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و سایر مقامات استانی و منطقه ای در مناطق مختلف آبادان فردا آغاز می شود.
مدیر عامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند گفت: امیدواریم قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) برای آبادانی آبادان حتی خارج از چارچوب تفاهمنامه گام های بلند بردارد.

زمانی بیان کرد: این تفاهم‌نامه در راستای کمک به توسعه و آبادانی منطقه آزاد اروند و اجرای پروژه‌ های زیربنایی و عمرانی در منطقه و به منظور بهره ‌گیری از توانمندی‌ های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در اجرای طرح‌ های منطقه صورت گرفته است.

وی افزود: تا کنون قرارگاه فوق منشاء خیر و برکات زیادی در کشور بوده و یک بازوی توانمند برای نظام و دولت محسوب می‌شود.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=25085

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *