امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۳

عبدالحسن مقتدایی پس از ثبت نام در انتخابات مجلس:

مجلس با حیا دست در جیب کسی نمیکند و باج نمیگیرد

jonoobfardanews.ir
عبدالحسن مقتدایی استاندار سابق خوزستان با حضور در فرمانداری اهواز برای انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

استاندار سابق خوزستان امروز درحاشیه ثبت نام در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت : به عنوان یک شهروند وکسی که کار مدیریتی ونمایندگی انجام داده بدون شعار وجنجال با اولویت بندی و جمع بندی مشخص  خواهم آمد .

به گزارش جنوب فردا عبدالحسن مقتدایی اظهار کرد :استان خوزستان  مجموعه مشکلاتی دارد که ابتدا باید حال و هوای استان روند طبیعی یابد تا بتوان آن مشکلات را حل کرد و بر اساس اولویت بندی می توان مسائلی مانند آموزش ،راه ، اشتغال وازدواج  را درقالب بحث ملی حل کرد .

مقتدایی اظهار کرد :  علت عدم موفقیت حل مشکلات ، نقطه ای و منطقه ای فکرکردن است . اگر خوزستان را سیستان و بلوچستان ،خراسان جنوبی را ایلام  و هرمزگان را کرمان تلقی کنیم در حقیقت مشکلات حل می شود . درنظام برنامه ریزی کشور و مسئولیت هایی که دوستان می گیرند اگر هر شهروند ایرانی را بخشی از پیکره شان تلقی شود این مسائل ومشکلات پیش نمی آید .

استاندار اسبق خوزستان گفت : اولین نکته‌ای که باید به آن پرداخته شود ،احیای جایگاه مجلس است .مجلس اصلاح نمی شود مگر اینکه خود نمایندگان اصلاح شوند .مجلس با حیا دست در جیب کسی نمیکند و از کسی باج نمیگیرد.

وی بیان کرد : پاک ترین ،باسوادترین ، ملی ترین و متدین ترین آدمها باید راهی مجلس شوند . بخش اول  مجلس کاندیداهای مدعی وبخش دوم آن دستگاه هایی هستند که ساز وکار فراهم می کنند لذا هر تصمیم غلطی که گرفته شود آثار آن سالهای سال خواهد ماند .

مقتدایی تصریح کرد : اگر مجلس درست شود دولت و دستگاه های نظارتی هم بهبود می یابند .

وی افزود: یکی ازانتقادهای من در خصوص نظام برنامه ریزی  است که۷۰  سال از عمرش می گذرد . نظام برنامه ریزی  نیازمند اصلاح وبازسازی است .چرا که اگر اصلاح اساسی با توجه به تغییر وتحولات در فرهنگ جغرافیا ونسل ها انجام نشود به بیراهه می رود .

 

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=19153

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *