امروز ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۴۶

نماینده مردم آبادان

مدیران و مسئولان فدراسیون ها و هیات های ورزشی پاسخگوی عملکرد خود باشند

jonoobfardanews.ir

به گزارش خبرنگار جنوب فردا از آبادان؛ سید محمد مولوی امروز (چهارشنبه ۲۷ مردادماه) در نشست با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان که به منظور فعالیت هیات ورزشی برگزار شد، اظهار کرد: برخی از فدراسیون ها و هیات‌ های ورزشی یا سیاسی اند یا رانتی و این شایسته وزارت ورزش جوانان نیست.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه روح ورزش پاک و قابل احترام است، افزود: ضرورت دارد عملکرد فدراسیون ها و هیات های ورزشی مورد نظارت و دقت قرار گیرد تا با مدیرانی که در مدت زمان تصدی خود از انجام مسئولیت و وظایف قانونی غافل بوده‌اند، برخورد قانونی شود.

وی تصریح کرد: می بایست برنامه ریزی و بازرسی دقیقی از فدراسیون ها و هیات های ورزشی صورت بگیرد تا بتوان رانت و سیاسی کاری را از آنها حذف کرد.

مولوی خواستار پاسخگویی عملکرد مدیران و مسئولان فدراسیون ها و هیات های ورزشی در مدت زمان تصدیگری آنها شد و گفت: ترک فعل‌های صورت گرفته قابل قبول نیست، چراکه فعالیت‌های این افراد باید بررسی شود، ورزشکاران آبادانی نیز از این موضوع رنج می برند.

وی از ارائه فهرست هیات های کم کار و بی تحرک شهرستان آبادان جهت بازرسی به مجلس شورای اسلامی خبر داد و تاکید کرد: افرادی که سال ها سکاندار هیات‌های ورزشی در شهرستان آبادان بوده‌اند و هیچ تحرکی نداشتند می بایست پاسخگوی رفتار خودشان باشند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=31470

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *