امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۸

مراسم تودیع و معارفه معاونین استاندار خوزستان برگزار شد / خبیر : هیچ دوره ای مثل الان ندیده ام اشخاص برای رسیدن به مسئولیت و پست ها دست به هرکاری بزنند/حسین زاده : من را برای مراسم کلنگ زنی دعوت نکنید

jonoobfardanews.ir

به گزارش ماه نیوز امروز پنجشنبه ۲۲ مهر مراسم تودیع و معارفه معاونین استانداری خوزستان در سالن جلسات استاندار خوزستان با حضور مسئولین و فرمانداران برگزار شد.

بر این اساس از زحمات فرج الله خبیر معاونت سیاسی و مهرداد نیکو معاونت اقتصادی استانداری خوزستان تقدیر و تشکر شد و دکتر علی حسین حسین زاده به سمت معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان و سید علی بحرینی به عنوان معاونت اقتصادی منصوب شدند.

در این مراسم دکتر خبیر به شرح کوتاهی از عملکرد دوره معاونت خود پرداخت و گفت هیچ دوره ای از خدمتم مثل الان شاهد بعضی بد اخلاقیها نبودم . وی به این موضوع اشاره کرد که در هیچ دوره ای از خدمتم اینگونه ندیده ام که اشخاص برای رسیدن به پست ها و مسئولیت ها دست به هر کاری بزنند.

دکتر شریعتی استاندار خوزستان نیز ضمن تشکر از زحمات دو استاندار سابق به تشریح برنامه های دولت در استان پرداخت.

دکتر حسین زاده معاونت جدید سیاسی استانداری خوزستان از اهم برنامه های خود خبر داد و گفت : اهم برنامه های من در استان شامل تقویت احزاب ، تشکل های مردمی ، حقوق زنان و مطالبات کارگران خواهد بود.

از نکات جالب این مراسم درخواست دکتر حسین زاده از فرمانداران و مدیران بود که گفت : درخواست دارم مرا برای مراسمات کلنگ زنی و افتتاح دعوت نکنید چرا که اعتقاد دارم وقتمان خیلی مهم تر از اینهاست که به مسائل تبلیغاتی سپری شود.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=9306

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *