امروز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۹

مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد /حجت الاسلام موسوی فرد : اگر مسئولی به وعده خود عمل نکرد از طرف مردم از وی مطالبه گری خواهم کرد

jonoobfardanews.ir
در این مراسم آیت الله محمدی گلپایگانی ، مسئول دفتر مقام معظم رهبری ، حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری ، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و مسئولان استانی حضور داشتند.
مسئول دفتر مقام معظم رهبری در این مراسم گفت : خوشحالم که در خوزستان حضور یافتم که تا در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز شرکت کنم.
آیت الله محمدی گلپایگانی افزود : جای جای خوزستان عطر شهدا را می دهد و سرزمین مقاومت و ایثار است و یک الگو است.
وی اظهارداشت : بر اثر بارندگی های بی سابقه اخیر و وقوع سیل مردم کشورمان از جمله خوزستان ی انسجام و وحدت در کمک رسانی به ثبت رسانده و جهانیان دیدند.
مسئول دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد : مردم نشان دادند در حوادث طبیعی و غیر طبیعی متحد ، منسجم و با هم هستند و در سیل اخیر و پس از دستور فرمانده معظم کل قوا همه نیروهایی که می توانستند به استان های درگیر سیل شتافتند و به یاری مردم سیل زده آمدند و تا پایان در خدمت مردم هستند و این جواب دشمنان ملت ایران از جمله آمریکا است.
آیت الله محمدی گلپایگانی گفت : مردم ، عشایر ، احزاب ، مسئولان در این گونه حوادث نشان دادند هر جا باشد پشت سر رهبر خود هستند و نمونه آن همین سیل اخیر است .
وی با اشاره به ثبت سپاه توسط ترامپ و آمریکا به عنوان حامی تروریسم افزود : این ترامپ نازی زاده است و آمریکا خود حامی تروریسم می باشد و زندان گوانتنامو ،  حمله به مردم مظلوم و بمباران کردن مراسم عروسی و قتل عام کردن مردم از جمله جنایت های تروریستی آمریکا است.
مسئول دفتر مقام معظم رهبری گفت : در دیدار دیروز مقام معظم رهبری با فرهنگیان ایشان سخنرانی تاریخی کردند .
آیت الله محمدی گلپایگانی افزود : هر گونه صدای تفرقه اگر در جامعه باشد صدای شیطان است و اختلافات جزیی مهم نیست و باید با وحدت و اتحاد برای پیشرفت کشور گام برداریم.
وی اظهارداشت : باید به نسل جوان توجه کرد و امروز نسل جوان متدین ، با اخلاص و اثرگذار در پیشرفت کشور هستند و همه از جمله ائمه جمعه و روحانیون به جوانان توجه بیشتری کنند.
مسئول دفتر مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنان خود گفت : آیت الله موسوی جزایری با درخواست خودشان از جایگاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز کنار رفتند و ایشان فردی خدمتگزار و منشا خدمات که  رهبری معظم انقلاب به عنوان رئیس حوزه علمیه اهواز منصوب کردند.
آیت الله محمدی گلپایگانی افزود : حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد فردی خدمتگزار می باشد که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز منصوب شده است.
وی در این مراسم ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری ، احکام انتصاب آیت الله موسوی جزایری به عنوان رئیس حوزه علمیه اهواز و حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز را قرائت کرد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت : از جمله خدمات آیت الله موسوی جزایری علاوه بر دوران انقلاب اسلامی و نمایندگی ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز در حوزه علمیه ، احیای مساجد و  تربیت شاگردان کوشا و اثرگذار بودند.
حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری با اشاره به اینکه جایگاه نماینده ولی فقیه در استان رفیع و مهم ، حمایت ،  نظارت و هدایت  افزود : ایشان نماد یک نماینده ولی فقیه موفق در کشور و الگو هستند.
وی با بیان اینکه حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد شخصیتی موفق ، مردمی و خدمتگزار است اظهارداشت : رهبری معظم انقلاب ایشان را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز منصوب کردند و انشالله همه مسئولان استان به حجت الاسلام و السلمین موسوی فرد در امر این جایگاه مهم یاری کنند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در این مراسم گفت : خدمت به مردم ، مومنان و صالحان از جمله تاکیدات دین ،  پیامبر گرامی اسلام (ص) ف ائمه اطهار (ع) و بزرگان  است.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد افزود : در نظام اسلامی ما مدیران خدمتگزار ، حامی حقوق عامه و تلاشگر هستند  و با تلاش مسئولان استان برای کاهش مشکلات خوزستان همت می کنیم.
وی ادامه داد : از رهبری معظم انقلاب اسلامی بخاطر حسن نظر و توجه معظم له به خودم تقدیر و تشکر می کنم و همچنین آیات الله محمدی گلپایگانی و موسوی جزایری سپاسگزاری از همه عشایر و مردم غیور نیز تشکر می کنم .
نماینده پیشین ولی فقیه در خوزستان در این مراسم گفت : خدمت به رهبری خدمت به اسلام و انقلاب است .
آیت الله موسوی جزایری افزود : با دستور مقام معظم رهبری و اصرار مردم ، طلاب ،  روحانیون و عشایر غیور در خوزستان و در خدمت همه ی عزیزان هستم.
وی ادامه داد : انقلاب اسلامی متعلق به همه ی دنیا است و الان با تربیت شاگردان ، طلاب و روحانیونی در نجف حضور دارند که مشغول خدمت به اسلام و انقلاب هستند.
نماینده پیشین ولی فقیه در خوزستان اظهارداشت : عشایر غیور استان وحدت و منسجم در کنار هم برای پیشرفت کشور و استان تلاش می کنند و این یک نعمت بزرگ است.
آیت الله موسوی جزایری همچنین برای حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در سمت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز آرزوی توفیق دارم.
امام جمعه آبادان نیز در این مراسم گفت : آیت الله موسوی جزایری یک نعمت بزرگ برای خوزستان می باشد.
حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود : حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد یک فردی تلاشگر می باشد و برای ایشان آروزی توفیق دارم.
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تجلیل از خدمات آیت الله موسوی جزایری گفت : ایشان منشا خدمات و برکات بزرگی در خوزستان بوده اند .
عزیز ساعدی افزود : حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد فردی خدمتگزار و تلاشگر هستند که برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.
وی اظهارداشت : در نامه ای که به محضر مقام معظم رهبری تقدیم شد درخواست دیدار عشایر غیور استان با معظم له می باشد که انشالله این دیدار انجام و همه ی ما از نصایح و فرمایشات رهبر معظم انقلاب بهره مند شویم.
استاندار خوزستان در این مراسم گفت : آیت الله موسوی جزایری از مجاهدان بزرگ انقلاب اسلامی و از ظرفیت های بزرگ استان است.
غلامرضا شریعتی افزود : حضور آیت الله موسوی جزایری یک نعمت برای استان می باشد و همیشه از کمک ها و راهنمایی های ایشان استفاده کرده ایم.
وی ادامه داد : حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد یکی از علمای باتقوا و خدمتگزار استان می باشد و ضمن تقدیر از قبول مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.
استاندار خوزستان اظهارداشت : ایشان همیشه به دنبال خدمت و حل مشکلات استان هستند و برای آیت الله موسوی جزایری و حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد آروزی سلامتی و موفیقت دارم.
شریعتی با اشاره به اینکه استان خوزستان دارای ظرفیت و فرصت های بزرگی است ادامه داد : خوزستان دارای مشکلاتی می باشد و در سیل اخیر با وحدت و همیاری مردم و حمایت های آیت الله موسوی جزایری و ائمه جمعه بسیاری از مشکلات سیل در استان برطرف شد.
همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌عبدالنبی موسوی‌فرد امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده جدید ولی فقیه در استان خوزستان که با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری در تالار امام خامنه‌ای اهواز برگزار شد، اظهار داشت: بعد از انجام واجبات الهی برترین چیزی که انسان را به قرب الهی می‌رساند خدمت به خلق است.

موسوی‌فرد در تبیین نحوه تعامل خود با مسئولان، گفت: آنقدر جا برای کار هست تا فاصله طبقاتی را به صفر برسانیم باید اتحاد داشته باشیم. اگر استعدادها و جوانان متعهد و متدین در کنار هم باشیم می‌توانیم فاصله‌ها را کاهش دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خاطرنشان کرد: نظم و اهمیت به وقت برای بنده بسیار مهم است و بنده خادم و نوکر به عنوان معین و یاور مسئولان خواهم بود اما اگر مسئولی وعده می‌دهد که کاری را انجام دهد تا زمانی که وعده نکرده هیچ اما وقتی وعده داد ‌این حقیر به عنوان یک مطالبه‌گر نقش ایفا خواهم کرد.

در این مراسم  ضمن تقدیر از نیم قرن خدمات آیت الله موسوی جزایری ، حجت الاسللم و المسلمین موسوی فرد به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز معرفی شد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=15420

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *