امروز ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۲۲

مریم اسکندری سبزی، یکی از برترین مربیان و داوران رسمی فدراسیون و مربی جهانی نینجا توشین دو در ایذه 

jonoobfardanews.ir

 

وی خود از ورزشکاران با سابقه این ورزش است که دارای کیو۷ نینجتسو، دان ۱ نینجا توشین دو و چندین دوره قهرمانی استانی و کشوری و اسیایی(کیک بوکسینگ و هنرهای فردی) را در کارنامه خود می بیند

 

 

مریم اسکندری در مصاحبه با پایگاه خبری جنوب فردا ابتدا درخصوص کسب عناوین مختلف اظهار داشت: من در این چند سال فعالیتم همیشه تلاش کردم نماینده شایسته ای برای مردم شهرستان ایذه و استان خوزستان باشم که خداروشکر در اکثر مسابقات هم توانستم سربلند باشم.

 

وی در ادامه افزود: من از بچگی از طریق دیدن مبارزات به این ورزش علاقه مند شدم و در همان سن هم وارد این ورزش شدم که این علاقه تنها با دیدن فیلم در من جاری شد.

 

اسکندری در ادامه با اشاره به ظرفیت این ورزش در شهرستان اظهار کرد: شهرستان ایذه استعداد های زیادی در این ورزش دارد که در حال حاضر ۵٠ شاگرد در دو تایم در حال برگزاری است و هر روز شاهد افزایش علاقه مندی بیشتر این ورزش در بین جوانان هستیم

 

ورزشکار ایذه ای بیان کرد: آخرین مسابقه ای که برگزار شد، ورزشکاران ایذه ای توانستند، ۷طلا،۱۰نقره،۵برنز،۳نفرهم سوم مشترک برنز را کسب کنند.

 

 

اسکندری در ادامه گفت: در کنار ورزش معلم آموزش و پرورش هستم و با عشق و علاقه بیشتر ورزش را دنبال میکنم.

 

وی در پایان تصریح کرد: به رسم ادب تشکر میکنم از استادعزیزم کانشی عادل طهماسبی بنیان گزار سبک نینجاتوشین دو در ایران،که حامی من بودن و با حمایت ها و راهنمایی های دلسوزانه ایشان من رو در این راه یاری کردند.

 

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=37235

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *