امروز ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۲

با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال :

مسابقات خانگی نفت مسجد سلیمان تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود

jonoobfardanews.ir

به گزارش جنوب فردا دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران در هفته سوم برگزار و از سوی تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی رخ داد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: از آنجائی‌که تخلفات حادث شده با توجه به نوع آن از جمله شعارهای موهن و فحاشی به مقام رسمی مسابقه، در خور صدور قرار دستور موقت است، لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا اطلاع ثانوی مسابقات خانگی تیم نفت مسجد سلیمان بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

براین اساس لازم است مدیرعامل یا نماینده قانونی باشگاه نفت مسجد سلیمان جهت ادای توضیحات در خصوص تخلفات معنونه روز یکشنبه ۳۱ شهریور ماه در کمیته انضباطی حضور داشته باشند.

در پی اعتراض باشگاه استقلال  «امیرحسین فتحی» مدیر عامل باشگاه استقلال با اعتراض به میزبانی نفت مسجد سلیمان گفت: ما در مسجدسلیمان میهمان بودیم و به هر حال آنها باید امنیت ورزشگاه را فراهم می‌کردند. از بازیکنان تیم بپرسید در رختکن چه بلایی به سر آنها آمده و چگونه اتوبوس تیم ما را بدرقه کردند. اینها مسائل جزئی و ابتدایی فوتبال است که خود سازمان لیگ باید پیگیر آن باشد و خدای نکرده اگر یکی از آن سنگ‌ها به عوامل تیم ما برخورد می‌کرد، چه کسی پاسخگو بود. من فکر نمی‌کنم اگر تیمی از شهرستان به تهران بیاید با آنها این‌گونه برخورد کنند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=17792

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *