امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۸

رویداد رقابتی هنر و رسانه تحت عنوان خرم شهر در منطقه آزاد اروند برگزار می شود

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، از برگزاری رویداد رقابتی هنر و رسانه تحت عنوان جشنواره خرم شهر به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در منطقه آزاد اروند خبر داد.

jonoobfardanews.ir

قدرت الله طمیمیان امروز (جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه) در گفت و گو با خبرنگار جنوب فردا، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و حلول ماه شوال، اظهار کرد: رویداد رقابتی هنر و رسانه تحت عنوان جشنواره خدم شهر به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در ۴ محور مباحث مختلف حوزه هنری شامل فیلم کوتاه، داستان کوتاه، عکس، پادکست برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، افزود: متقاضیان و هنرمندان محترم با توجه به اطلاع رسانی که صورت خواخد پذیرفت می توانند با دبیرخانه جشنواره تماس حاصل نمایند و ثبت نام کنند.

وی با بیان ایکنه پس
از ثبت نام و سازمان دهدی ورکشاپ تخصصی توسط اساتید برجسته استان خوزستان برگزار می شود، تصریح کرد: این ورکشاب با محوریت و مشارکت در حوزه هنری استان خوزستان انجام خواهد شد.

طمیمیان، گفت: ورکشاپ‌ها و کارگاهایی که بصورت مجازی برای هنرمندان شهرستان های ابادان و خرمشهر برگزار می شود در راستای حمایت از این عزیزان بوده که بصورت رایگان در اختیار آنان قرار می گیرد.

وی از صدور گواهی نامه معتبر پی از پایان دوره آموزشی ورکشاپ در این جشنواره خبرداد تاکید کرد: این گواهی از طریق حوزه هنری استان خوزستان صادر خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند مهلت ثبت نام در جشنواره خرم شهر و حضور هنرمندان در کارگاهای تخصصی را تا پایان اردیبهشت ماه عنوان کرد و ابراز داشت: مهلت ارسال آثار تا پایان خرداد ماه خواهد بود که هنرمندان عزیز می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی بیان کرد: رویداد رقابتی هنر و رسانه در قالب جشنواره خرم شهر با مشارکت بسیج هنرمندان، حوزه هنری انقلاب اسلامی، صدا و سیمای مرکز استان خورستان و معاونت فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد.

طمیمیان بر لزوم جریان سازی در این رویداد مهم تاکید کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم به لحاظ جریان سازی رسانه ای و هنری فعالیت مثمر ثمری را در منطقه آزاد اروند به سرانجام برسانیم.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=29536

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *