امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۸

مهار آتش‌سوزی در انبار تجهیزات بیمارستان مهر اهواز

jonoobfardanews.ir

به گزارش جنوب فردا،امیر نجفی اظهار کرد: راس ساعت ۲:۵۵ بامداد امروز (۲۶ تیرماه) با تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اهواز خبر رخداد آتش‌سوزی در بیمارستان مهر اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: فرماندهی ۱۲۵ بلادرنگ با توجه به این‌که در این ساعت بیماران در حال خواب و استراحت بودند، در یک اقدام پیشگیرانه کلیه ایستگاه‌ها را در حالت آماده‌باش قرار داده و تیم‌های اطفای حریق و امداد و نجات را از ایستگاه‌های همجوار به محل اعزام کرد و آتش‌نشانان با تمام امکانات در محل حاضر شدند.

نجفی ادامه داد: فرمانده تیم عملیاتی به محض ورود، کانون حریق را که انبار نگهداری ملزومات و کالا بود، تشخیص داده و با توجه به دود بسیار شدیدی که در حال انتقال به بخش‌ها بود، نیروها را به دو تیم تقسیم و همزمان با اجرای عملیات اطفای حریق با کمک سایر نیروهای آتش‌نشان کلیه نیروها و بیماران را به خارج از بخش‌ها و محوطه بیمارستان منتقل کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: این آتش‌سوزی پس از گذشت دو ساعت بدون هیچ‌گونه تلفات جانی و با کمترین خسارت ممکن به اتمام رسید و پس از تخلیه دود و کنترل بخش‌ها توسط مدیران مناطق عملیاتی با کمک آتش‌نشانان و کادر بیمارستان، بیماران به بخش‌های خود منتقل شدند.

وی اظهار کرد: در این عملیات ۹ دستگاه انواع خودروهای عملیاتی اطفای حریق و امداد و نجات به همراه ۳۰ آتش‌نشان و مدیران مناطق چهارگانه عملیاتی حضور داشتند. علت حریق توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز در دست بررسی است و متعاقبا اعلام می‌شود.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=12427

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *