امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۰

موضوع ریزگردها را باید با همکاری بخش‌های مختلف پیگیری کرد‌

jonoobfardanews.ir

به گزارش جنوب فردا سید‌حسن قاضی‌زاده هاشمی امروز در حاشیه بازدید از بال شمالی بیمارستان طالقانی آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالیم که بار دیگر به خرمشهر و آبادان آمدیم، بدون شک پروژه‌هایی که امروز افتتاح شدند تاثیر بسیاری در ارائه خدمات به مردم دارند.

وی افزود: کلینیک‌های ویژه برای زایمان، بیمارستان ها و دیگر طرح‌ها در ارتقا خدمات درمانی و بهداشتی و کاهش عوارض بیماری‌ها بسیار موثر است.

وزیر بهداشت ‌گفت: مسیر خوبی برای کمک  به همه دوستان طی می‌شود و از سازمان منطقه آزاد اروند، دانشکده علوم پزشکی آبادان، استانداری خوزستان و دیگر نهادها برای همکاری و تلاشی که در زمینه درمان داشتند، سپاس گذاری می‌کنم.

وی با بیان اینکه مجددا به منطقه آزاد اروند سفر می‌کنم، افزود: تعدادی از طرح های درمانی در سوم خردادماه و تعدادی دیگر تا پایان سال افتتاح می‌شوند.

قاضی‌زاده‌هاشمی  با بیان اینکه  بیمارستانی که بنیاد مستضعفان در حال ساخت آن است نیز تا یک سال و نیم دیگر افتتاح می‌شود، درباره موضوع ریزگردها عنوان کرد: بخش مربوط به ریزگردها، اقلیم و تغییرات زیست محیطی را باید با همکاری بخش‌های مختلف پیگیری و دنبال کرد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=14691

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *