امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۲

نشست صمیمی فرماندار اهواز و مدیر مسئول پایگاه خبری جنوب فردا

jonoobfardanews.ir
نشست صمیمی فرماندار اهواز و مهدی قمر مدیر مسئول پایگاه خبری جنوب فردا برگزار شد.

به گزارش جنوب فردا شنبه ۱۶ مرداد طی نشست صمیمی اسماعیل ارزانی فرماندار اهواز با مهدی قمر مدیر مسئول پایگاه خبری جنوب فردا  ، قمر ضمن تشکر از فرماندار اهواز در تعامل با رسانه ها و تلاش شبانه روزی فرمانداری اهواز در حل مشکلات مرکز استان به بیان دیدگاهها و راهکارها پرداخت.

فرماندار اهواز با اشاره به توجه ویژه به اشتغال جوانان و پیگیری فرمانداری اهواز در خصوص به کارگیری جوانان بومی خوزستان در شرکت ها و سازمانهای این استان پرداخت و در سئوال مدیر مسئول ماه نیوز در خصوص فعالیت شرکت های هرمی و اینترنی در اهواز گفت : متاسفانه دوباره فروش محصولات بعضی شرکت ها که بعضا غیراستاندارد بوده از این طریق رواج پیدا کرده که جوانان زیادی را  به کارگرفته اند ، این طریق بازاریابی علاوه بر اینکه باعث شده جوانان را در شغل های کاذب و غیرقانونی به کارگیرند باعث میشود با سرمایه مردم بازی کنند.

که ما پیگیر موضوع شده ایم و چند نفر را برای بررسی و تحقیقات در این خصوص فرستاده ایم و کنترل و بررسیهای لازم در حال انجام است تا از وقوع کلاهبرداریهایی که سالها پیش در اهواز شاهد آن بودیم جلوگیری شود و نتایج کنترل ها و بررسیهای ما متعاقبا به رسانه ها و مردم اعلام خواهد شد.

ارزانی در پاسخ به سئوال دیگر مهدی قمر در مورد تعیین تکلیف دستفروشان هسته مرکزی شهر گفت : ما موفق به ساماندهی هسته مرکزی شهر شدیم و برای دستفروشان مکان جدید در نظر گرفته شده که بعضا با حضور در محل جدید و انتقال مقاومت میکنند که فرمانداری اهواز در حال پیگیری بوده و در روزهای آینده استقرار آنان در محل مورد نظر به طور کامل انجام خواهد شد.

همچنین نماینده دولت در کلانشهر اهواز در خصوص تجمع امروز داروسازان مقابل بیمارستان شهید رجایی گفت: دارو سازان استان برای این تجمع درخواست مجوز کرده بودند و ظهر امروز  به منظور اعتراض به راه‌اندازی داروخانه‌ داروهای گیاهی در مقابل معاونت دارو و درمان جنب بیمارستان شهید رجائی تجمع کردند که علیرغم بزرگ نمایی بعضی رسانه ها  این تجمع پایان یافت و هیچ مشکلی از نظر امنیتی و … بوجود نیامد.

در پایان فرماندار اهواز با تشکر ویژه از اصحاب رسانه در پیگیری و انعکاس اخبار استان و اهواز از رسانه ها خواست تا همیشه در صحنه حاضر باشند و در صورت لزوم موارد پیشنهادی را ارائه کنند.

IMG_2256

IMG_2255

برای پیوستن به کانال تلگرام ماه نیوز کلیک کنید

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=7854

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *