امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۲۲

شناسه خبر:

مسئول امور پرورشی دبستان سرافرازان:

نهادینه سازی معارف دینی و ثبت خاطرات خوش هدف برگزاری مراسم فاطمیه بود

jonoobfardanews.ir

مخاهواز- مسئول امور پرورشی دبستان سرافرازان اهواز گفت: برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه با شیوه ای جدید با هدف ترویج و نشر معارف دینی و اردات به اهل بیت و ماندگاری نام این مدرسه در ذهن دانش آموزان و ثبت خاطرات خوش برای آنها بود.

میلاد بارانی در حاشیه‌ی مراسم عزاداری ایام فاطمیه و برپایی موکب دانش آموزی مدرسه سرافرازان اهواز جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مدرسه همواره تلاش داشته ما محیط آموزشی جذاب و متفاوتی را برای دانش آموزانش را از طریق اجرای برنامه های متنوع و با کیفیت فرهنگی فراهم کند.

او افزود: برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه و موکب دانش آموزی ایده ای بود که به ذهن من رسید و آن را با کمک معلمان، دانش آموزان و خانواده های آنها و حمایت دکتر هاشمی مدیریت مدرسه سرافرازان اجرا کردیم.

مسئول پرورشی دبستان سرافرازان اهواز با اشاره به اهداف برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه و برپایی موکب دانش آموزی در این مدرسه هدف از این برنامه را الگوسازی، ایجاد آشنایی و تعلق خاطر بیشتر دانش آموزان به اهل بیت علیهم السلام و پرورش روحیه خداباوری و حس مشارکت پذیری و تمرین کارگروهی توسط دانست.

بارانی این را هم اضافه کرد که با برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه و برپایی موکب دانش آموزی قصد داشتند که فضای مدرسه متفاوت و جذاب تر باشد تا در ذهن دانش آموزان مدرسه ماندگار باشد و تا سال ها نام این مدرسه در خاطره آنها بماند.

او این را هم گفت که دانش آموزان دبستان سرافرازان مراسم های مذهبی را با این سبک و سیاق برگزاری و با همدلی و همکاری بشناسند تا همواره برای آنها تازه و جذاب باشد.

مسئول پرورشی دبستان سرافرازان اهواز افزود: دانش آموزان و خانواده های آنها مشارکت و همدلی زیادی در برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه و برپایی موکب دانش آموزی داشتند و در ایام محرم نیز دانش آموزان این مدرسه با برپایی موکب دانش آموزی در اوج گرما ارادت خود را به اهل بیت نشان دادند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=43897

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *