امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۲

شناسه خبر:

نودمین جلسه شورای شهر اهواز با طرح سئوال از شهردار برگزار شد / عضو شورا از پاسخ شهردار قانع نشد

jonoobfardanews.ir

به گزارش جنوب فردا نودمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز امروز سه شنبه ساعت ۱۰ در محل سالن جلسات شورای کلانشهر اهواز با طرح سئوالاتی از موسی شاعری شهردار اهواز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه شاعری شهردار اهواز به تبیین عملکرد مجموعه ی شهرداری اهواز در مدت حضور خود پرداخت.

شاعری طرح محله به محله آسفالت اهواز ، تکمیل روگذر شهید کجباف ، انعقاد قرار داد با قرارگاه خاتم الانبیا ، پاکسازی ساحل کارون ، افزایش درآمدهای شهرداری اهواز در پنج ماهه اول ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته را عمده عملکرد شهرداری دوران مدیریت خود عنوان کرد.

در ادامه آبیار معاونت مالی ،اقتصادی شهرداری اهواز به تفکیک منابع درآمدی شهرداری که با افزایش روبرو شده اند را شرح داد و گفت.

همچنین قنواتی مدیر عامل سازمان پسماند با پرداختن به داده ها و آمار به شرح اقدامات سازمان مذکور در رابطه با طرح تفکیک زباله پرداخت و کعب عمیر عضو شورا ضمن ورود به اظهارات قنواتی خواستار توضیح بیشتر شد.

در ادامه مهران باباپور دیگر عضو شورا توضیحات مدیر سازمان پسماند را رد کرده و به آن اعتراض کرد.

مازیار جهانبخشی نیز ضمن اعلام نا رضایتی خود از عملکرد این سازمان خطاب به قنواتی گفت :شما به شعور اعضای شورا و مردم توهین میکنید.

اما سید ناصر موسوی نژاد به صراحت از عملکرد سازمان پسماند و طرح تفکیک زباله حمایت کرده که منجر به بحث لفظی وی با مازیار جهانبخشی گردید.

محمد جعفر فلسفی همچنین با اشاره به طرح تفکیک زباله گفت : در رابطه با تذکرات ما مربوط به طرح تفکیک در زمان دوران آقای کتانباف جلساتی برگزار کردیم.بحث راه اندازی و اجرای طرح طولانی شده و بحث ها تکراری است.

در ادامه موسی شاعری شهردار اهواز به حمایت از مدیر سازمان پسماند پرداخت و گفت : تعیین تاریخ برای طرح پسماند درست نیست چون جنبه های مختلف اجتماعی و امنیتی دارد .

باباپور در پاسخ به شاعری اظهار کرد :شاخص شما برای حمایت از قنواتی چیست؟شما مدیری را به علت ناکارامدی در نظر خودتان برکنار کردید و بعد از یک ماه همان مدیر را ارتقا دادید.

همچنین قابل ذکر حسین حیدری که از شهردار اهواز طرح سئوال کرده بود از پاسخ وی قانع نشد و عنوان کرد که در مدت ۱۰ روزه باید اقدامات بعدی انجام شود.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=17836

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *