امروز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۱۹

هدف آمریکا تقویت تروریسم و تضعیف سوریه است

jonoobfardanews.ir

به گزارش ماه نیوز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای این شهر اظهار کرد: مدتی پیش آمریکا درصدد برگزاری جلسه ای مشترک با روسیه به منظور بررسی شرایط سوریه برآمد اما بازهم جهان شاهد بدعهدی شیطان بزرگ بود.
وی افزود: آمریکا در تمامی تعهدات خود با نیرنگ تنها به دنبال منافع خود بوده و هیچگاه مظلومیت کشورهای منطقه را در نظر نگرفته است.
خطیب نمازجمعه اهواز ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز بارها درخصوص نیرنگ های استکبار جهانی هشدار داده چرا که ایشان با ماهیت شیطان بزرگ آشنا است.
وی بیان کرد: آمریکا در زمینه برقراری امنیت در جهان شعار سر می دهد اما در عمل ، عکس آن عمل می کند و از تروریسم جهانی حمایت می نماید.
آیت الله موسوی جزایری همچنین با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید همدانی اشاره کرد و گفت: سردار همدانی روز ۱۶ مهرماه پارسال در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) به دست تروریست های داعش به شهادت رسید که جا دارد یاد این شهید والا مقام را گرامی بداریم.
وی همچنین با گرامی داشت ۱۶مهر روز نیروی دریایی سپاه یاد و خاطره شهدای نیروی دریایی سپاه را که درسال ۱۳۶۶ در نبرد با نیروهای امریکایی به شهادت رسیدند را گرامی داشت.
خطیب نمازجمعه اهواز در ادامه با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی گفت:جا دارد در دهه امر به معروف و نهی از منکر یاد شهید خلیلی روحانی محترمی که در این راه جان خود را نثار کرد گرامی بداریم.
وی تصریح کرد: شهادت این روحانی والامقام نقش مهمی در تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر داشت چرا که پیش از آن در این رابطه قانونی تصویب نشده بود اما به برکت خون این شهید بزرگوار قوانین خوبی در رابطه با این فریضه تصویب شد.
آیت الله موسوی جزایری در خاتمه از مسئولان دستگاه های اجرایی بخصوص استاندار خوزستان و ستاد امر به معروف خواست در زمینه امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند.
وی افزود:از دستگاه های مختلف خواستاریم در اجرای این فریضه در جامعه جدی باشند تا آثار شیرین عمل به این فریضه دینی را در سطح جامعه را بیش از پیش مشاهده کنیم.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=9239

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *