امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۳

هفت طرح بیمارستانی در جنوب غرب خوزستان افتتاح می شود

jonoobfardanews.ir

به گزارش جنوب فردا،علیرضا آموزنده اظهار کرد:این طرح ها شامل بازسازی و توسعه اورژانس بیمارستان آیت الله طالقانی با ۳۵ تخت بستری و زیربنای یک هزار و ۸۹۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از اعتبارات وزارت بهداشت’ طرح تحول سلامت’ و بازسازی بال شمالی بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان به مساحت سه هزار و ۶۱۵ متر مربع با ۶۰ تخت بیمارستانی و با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال و مشارکت وزارت بهداشت و سازمان منطقه آزاد اروند می باشند.
وی افزود: همچنین بازسازی و توسعه بخش LDR بیمارستان ولیعصر خرمشهر با ۸۳۳ متر زیربنا و ۱۰ تخت بیمارستانی با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات وزارت بهداشت، بازسازی و توسعه اورژانس بیمارستان ولیعصر خرمشهر با یک هزار و ۹۱۵ متر مربع زیربنا و ۳۰ تخت بستری و اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارت وزارت بهداشت و سازمان منطقه آزاد اروند از جمله این طرحهاست.
آموزنده گفت:برای احداث کلینیک ویژه تشخیصی – درمانی در خرمشهر با یک هزار و ۶۲۰ متر مربع زیربنا و ۹۸ میلیارد ریال از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی هزینه شده که در سفر وزیر افتتاح می شود.
آموزنده گفت: کار احداث ساختمان سی تی اسکن بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان با ۲۰۰ متر مربع زیربنا و ۲۰میلیارد ریال اعتبار و احداث کلینیک ویژه تشخیصی درمانی شادگان در یک هزار و ۶۲۰ متر زیربنا و ۹۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان نیز به اتمام رسیده که با حضور وزیر افتتاح می شود.
۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=14671

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *