امروز ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۶

شناسه خبر:

هیچ مشکل ضد امنیتی در مراسم اربعین امسال نداشتیم / زائرینی که با خودرو شخصی به کربلا رفته اند قبل از بازگشت و خروج از استان در مواکب استراحت کنند

jonoobfardanews.ir
حبیب الله آصفی معاون امنیتی استاندار خوزستان و رئیس قرارگاه اربعین حسینی در شلمچه گفت :  آن دسته از زائرانی که با خودروهای شخصی به مرز آمده و اکنون در بازگشت از کربلا قصد رفتن به منازلشان را دارند می خواهیم تا پیش از حرکت، برای ساعاتی در مواکب پیش بینی شده به استراحت بپردازند و سپس با آرامش از استان خارج شوند که به سلامت به شهرهای خود برگردند.
به گزارش جنوب فردا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، حبیب الله آصفی با اشاره به اینکه امسال با حذف روادید استقبال بسیار باشکوهی برای سفر به عراق در آئین اربعین حسینی انجام شد، اظهار کرد: امسال برای اربعین استان خوزستان در دو مرز چذابه و شلمچه اقدامات خوبی را با هدایت استاندار آغاز و به انجام رساند.
وی با بیان اینکه تاکنون بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار زائر ایرانی از طریق شلمچه به عراق سفر کرده افزود: با بسیج تمامی امکانات استان در دو مرز خوزستان روند تردد زائران به بهترین شکل ممکن همراه با کمترین مشکل انجام و همچنان این روند ادامه دارد.
رئیس قرارگاه اربعین حسینی مرز شلمچه با بیان اینکه تعداد زیادی خودرو عمومی اعم از ون و اتوبوس را برای انتقال زائران از مرز شلمچه تا شهرهایشان مهیا کردیم، تصریح کرد: بخشی از کار جا به جایی زائران با قطار انجام می شود.
آصفی بیان کرد: برای تغذیه زائران در مسیر بازگشت نیز مواکبی مهیا شده و در این باره هیچ مشکلی به لحاظ تامین وجود ندارد.
وی عنوان کرد: آن دسته از زائرانی که با خودروهای شخصی به مرز آمده و اکنون در بازگشت از کربلا قصد رفتن به منازلشان را دارند می خواهیم تا پیش از حرکت، برای ساعاتی در مواکب پیش بینی شده به استراحت بپردازند و سپس با آرامش از استان خارج شوند که به سلامت به شهرهای خود برگردند.
آصفی با اشاره به اینکه زائران هشدارهای پلیس راهور را جدی بگیرند، یادآور شد: با افتخار و بر حسب اعلام معاون وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین کشور  به لطف خداوند، خوزستان بهترین شرایط را از نظر خدمات رسانی و تامین امنیت برای زائران داشت و هیچ مشکل ضد امنیتی در مرزهای شلمچه و چذابه نداشتیم که این را مدیون اباعبدالله و تلاش و همت دستگاه های امنیتی و انتظامی هستیم.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=18684

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *