امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰

پاسخ روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان به نامه منتشر شده در فضای مجازی!

jonoobfardanews.ir

به تازگی نامه ای از جانب مدیرکل شیلات خوزستان به سرپرست فرمانداری اهواز در فضای مجازی و برخی رسانه های خبری منتشر شده که متاسفانه بدون آنکه به اصل موضوع توجه شود، بصورت مغرضانه در معرض قضاوت عموم قرار گرفته است .
این نامه مربوط به پارسال است.

باید این موضوع را مورد توجه قرار دادکه لازم است ، مدیر کل شیلات (همانند سایر مدیران کل دستگاههای اجرایی) از همه فرمانداران و از جمله فرماندار اهواز، درخواست اعتبار (سهم شهرستانی) کند.
حال این نکته لازم به توجه است که دکتر خون میرزایی، دارای دو سمت (یعنی مدیرکل شیلات خوزستان و سرپرست فرمانداری اهواز) است و همچنین نامه ای هم درسال گذشته و هم امسال، از طرف مدیر کل شیلات خوزستان، نه تنها به فرمانداری اهواز ، بلکه به تمام فرمانداران محترم شهرستانهای استان خوزستان جهت تخصیص اعتبار تهیه و ارسال شده است .

اینکه گفته شود ایشان خودش درخواست اعتبار کرده و خودش تایید کرده هم به دور از انصاف است ، چون توزیع اعتبارات شهرستانی در کمیته برنامه ریزی شهرستان به ریاست فرماندار انجام می شود.

امضای دستی پای نامه نیست، امضای اتوماسیون یا به اصطلاح کلیشه امضا است.

اما لازم به ذکر است در نامه‌ی شیلات، ضرورتی به نوشتن نام شخص خون میرزایی نبود؛ هر چند که مرسوم هم هست. ولی اعتراض به این بی سلیقگی دبیرخانه شیلات نیز وارد است و نباید در عنوان نامه، اسم سرپرست فرمانداری نوشته می شد و تنها به همان فرمانداری شهرستان اهواز اکتفا می‌کرد

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=14877

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *