امروز ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۹

شناسه خبر:

پایان اردوی تیم کشتی سینا صنعت ایذه در شاهین شهر

jonoobfardanews.ir
اردوی تیم کشتی‌ سینا صنعت ایذه عصر امروز یک شنبه پایان یافت.

به گزارش جنوب فردا، تیم کشتی سینا صنعت ایذه که اردوی آماده سازی خود را برای حضور پر قدرت در مرحله نهایی لیگ برتر در شاهین شهر اصفهان بر پا کرده بود، عصر امروز به اردوی خود پایان دادند.

تیم کشتی سینا صنعت ایذه در اردوی ۴ روزه خود در سالن کشتی پوریا ولی شاهین شهر تمرینات پر فشاری را پشت سر گذاشتند و با بدن های شلاق خورده آماده حضور در مرحله نهایی لیگ برتر شدند.

شاگردان ملک محمد بویری در طول اردو ضمن تحمل تمرینات فشرده، انگیزه زیادی برای تمرین داشتند که این موضوع رضایت کادر فنی را به همراه داشت.

عزیز ناقوسی مربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه در خصوص اردو این تیم در شاهین شهر اظهار داشت: با توجه به اینکه یزد میزبان مرحله نهایی لیگ برتر شد. تصمیم گرفته شد اردو ۴ روزه ای را در شاهین شهر اصفهان برپا کنیم.

ناقوسی در ادامه با بیان اینکه اردوی خوبی را برپا کردیم، افزود: خدایا شکر تمرینات خوبی داشتیم و علیرغم اینکه تمرینات فشرده و سنگین بود اما شادابی و انگیزه در بین بچه ها، مشخص شد عزم خود را جزم کردند تا بهترین نتایج را بدست آورند.

هوشنگ حاتمی سرپرست تیم کشتی سینا صنعت ایذه ضمن قدرانی از مهندس علی بابا احمدپور مدیرعامل باشگاه که شرایط برپای اردو را در شاهین شهر مهیا کرد، اردو در این شهر را مفید دانست و اظهار کرد: با توجه به صحبت های که با کادر فنی و کشتی گیران تیم داشتم همه از شرایط اردو راضی بودند که انشالله در پایان بتوانیم به آن چیزی که لایقش هستیم دست یابیم و مردم ورزش و کشتی دوست ایذه را خوشحال کنیم.

حاتمی در ادامه از سید احمد موسوی رئیس هیات کشتی شاهین شهر، اداره ورزش و جوانان، شهردار و اعضای شورای شهر و شهروندان مقیم ایذه ای ساکن شاهین شهر که در طول ۴ روز ما را شرمنده خود کردند تشکر و قدرانی میکنم.

گفتنی است؛ در روز پایانی اردو از سوی هیات کشتی و اداره ورزش و جوانان شاهین شهر از کادر فنی تیم کشتی سینا صنعت ایذه با اهدای هدایایی قدرانی شد.

مراسم وزن کشی فردا عصر در یزد برگزار خواهد شد و روز سه شنبه ۲۱ آبان ماه ساعت ۱۱ صبح تیم کشتی سینا صنعت ایذه به مصاف تیم هیات کشتی سیرجان خواهد رفت و برنده این دیدار عصر همان روز ساعت ۱۸:۰۰ در فینال لیگ برتر کشتی ایران به مصاف برنده ایران مال( بازار بزرگ) و دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان خواهند رفت.

سینا صنعت ایذه در نوزدهمین دوره لیگ برتر یک عنوان سوم و سه مقام نایب قهرمانی لیگ را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

خبرنگار: فیروز بیگلری

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=18978

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *