امروز ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۲

پروژه های نیمه تمام باید به بهره برداری برسند / اثربخشی پروژه ها برای مردم مشهود باشد

jonoobfardanews.ir
سید کریم حسینی نماینده اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان های باوی، حمیدیه و کارون به لزوم بهره برداری پروژه های نیمه تمام اشاره کرد و گفت : تلاش مدیریت استان بر این است که به گونه ای برنامه ریزی شود که پروژه ها به بهره برداری کامل برسند تا اثر بخشی آنها برای مردم مشهود باشد.

به گزارش جنوب فردا امروز صبح جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان های باوی، حمیدیه و کارون با حضور استاندار، نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی(سید کریم حسینی، شبیب جویجری و مجتبی یوسفی) و جمعی از مدیران کل و مدیران سه شهرستان برگزار شد.

سید کریم حسینی در این جلسه گفت: باید ادارات حسب ظرفیت ها و نیازهای موجود برنامه ریزی جامع و عادلانه ای جهت اجرای پروژه ها در این سه شهرستان ها داشته باشند و به گونه ای رفتار شود که حقی از یک شهرستان ضایع نگردد.

وی افزود: این جلسه با رویکرد برنامه ریزی و هدف گذاری جهت پیشبرد مطلوب پروژه های عمرانی این سه شهرستان در سال جاری برگزار گردید و تلاش مدیریت استان بر این است که به گونه ای برنامه ریزی شود که پروژه ها به بهره برداری کامل برسند تا اثر بخشی آنها برای مردم مشهود باشد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=28410

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *