امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۲

پیکر معلم فداکار شهرستان باوی به خاک سپرده شد

jonoobfardanews.ir

پیکر مرحوم «جلیل محمودی» معلم فداکار شهرستان باوی که یک ماه پس از غرق شدن در رودخانه کارون، صبح امروز پنجشنبه با حضور گسترده مردم و مسئولان تشیع شد.

به گزارش ماه نیوز، مدیر آموزش و پرورش باوی اظهار کرد: «جلیل محمودی» یک ماه پیش همراه با همکار و دوست خود «رحمان علیمی» پس از مراسم تجلیل از فعالان کنکور و خیرین آموزشی راهی شوشتر شد که در کنار رودخانه کارون دچار حادثه شدند. وی که برای نجات همکار خود از غرق شدگی وارد آب شده بود، خود گرفتار آب های خروشان شد.

مجید موحدیان افزود: جسد رحمان علیمی پس از چند ساعت پیدا شد اما جستجوهای متعدد توسط غواصان حرفه ای برای پیدا کردن جسد جلیل محمودی بی نتیجه ماند تا اینکه در روز عید غدیر، بعد از پل دیلم روی آب آمد.

وی در ادامه گفت: جلیل محمودی و رحمان علیمی هر ۲ به عنوان خیرین آموزشی به صورت رایگان برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور کلاس برگزار می کردند. علیمی معلم شهر ملاثانی و محمودی معلم شهر ویس از توابع شهرستان باوی بوده و هر ۲ در مقطع متوسطه اول و دوم تدریس می کردند.

گفتنی است؛ ۲۲ هزار دانش آموز شهرستان باوی در ۱۸۸ فضای آموزشی زیر نظر یک هزار و ۲۵۶ معلم تحصیل می کنند و ۸۰ درصد معلمان این شهرستان غیربومی هستند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=8902

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *