امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۴

شناسه خبر:

کرونای انگلیسی سوغات یک شهروند از خوزستان به مرودشت

jonoobfardanews.ir
رییس شبکه بهداشت و درمان مرودشت با اشاره به شناسایی یک مورد ابتلا به کرونای انگلیسی در این شهر گفت : فرد شناسایی شده به این بیماری در مرودشت، شاغل در یکی از شهرهای استان خوزستان بوده و بتازگی وارد مرودشت شده و در حال حاضر تحت مراقبت و قرنطینه خانگی است.

به گزارش جنوب فردا دکتر روح‌الله کریمی، شنبه اظهار داشت: در حال حاضر این فرد و خانواده او به صورت ویژه تحت مراقبت کارشناسان بهداشت این شبکه قرار دارند.

وی، با تاکید بر اینکه اهالی این شهرستان از هر گونه مسافرت به استان‌های جنوبی و شمالی کشور پرهیز کنند گفت: فرد شناسایی شده به این بیماری در مرودشت، شاغل در یکی از شهرهای استان خوزستان بوده و بتازگی وارد مرودشت شده و در حال حاضر تحت مراقبت و قرنطینه خانگی است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت، با تاکید بر اینکه کرونای انگلیسی، گروه سنی کودکان و نوجوانان را نیز درگیر می‌کند، افزود: با توجه به سرعت نگران کننده سرایت این ویروس و بروز علایم آن ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت در فرد، از والدین درخواست می‌کنیم که مراقبت بیشتری از این گروه سنی داشته باشند و بر نحوه استفاده از ماسک و شست و شوی مرتب دست‌ها در خانواده تاکید کنند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=27591

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *