امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰

کمک به رییس جمهور منتخب وظیفه شرعی است

jonoobfardanews.ir

به گزارش جنوب فردا،آیت الله سیدابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر گفت: مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه باید به رئیس جمهوری منتخب برای کمک به وعده هایش همراهی کنند تا کشور در مسیر توسعه و مردم سالاری دینی با سرعت بیش تری حرکت کند.

وی انتخابات در جمهوری اسلامی را رقابت در درون نظام و خانواده انقلاب توصیف کرد و بیان داشت: هرچه حضور مردم در این همایش سیاسی ملی بالاتر باشد به همان نسبت عزت و اقتدار ایران اسلامی افزایش می یابد.

حسن زاده افزود: هرکس رئیس جمهوری شود باید خادم مردم، مخالف خوی استکباری امریکا و پیرو وی فقیه باشد و در همه حال در خدمت اعتلا و پیشرفت کشور اسلامی باشد.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری ، شورای نگهبان در نهایت صلاحیت ۶نامزد را تائید کرد که بعد به چهار نفر رسید و چنانچه هر یک از این چهار نامزد رئیس جمهوری شود برای همه محترم است هرچند مردم در انتخاب آزاد هستند ولی گزینش فرد اصلح نیز مهم است.

وی اذعان داشت: هرکس رای بیاورد و رئیس جمهوری شود و ولی فقیه حکم آن را تنفید کند رئیس جمهوری قانونی کشور است و همه باید به وی احترام بگذارند.

آیت الله سیدابوالحسن حسن زاده با تقدیر از همه دست اندکاران برگزاری انتخابات ۲۹اردیبهشت که زمینه حضور حماسی توام با آرامش و امنیت را فراهم و آبروداری کردند بیان کرد: اجر و پاداش همه این تلاش ها نزد خداوند ماجور خواهد بود.
حسن زاده از رئییس جمهوری منتخب خواست در چهار سال دوره خدمتگزاری ، مبارزه با فساد را بدون در نظرگرفتن گرایش های سیاسی در اولویت قرار دهد، با تبعیض مبارزه کند و برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به صورت جدی وارد عمل شود.

امام جمعه موقت اهواز از احاد مردم به خصوص نامزدهایی که موفق به جلب آرا مردم نشدند خواست در درجه اول به مر قانون و فصل الخطاب بودن قانون احترام بگذارند و به هیج وجه در صدد مقابله با قانون همچون فتنه ۸۸که بیش ترین آسیب را نیز قانون شکنان خوردند نباشد و کشور را با تنش و خسارت مواجه نکنند.

حسن زاده اذعان داشت: به لطف و مدد الهی و به برکت رهبری انقلاب اسلامی و هشیاری مردم امروز بهترین نظم و قانون گرایی را در انتخابات داریم و باید خداوند را به واسطه این نعمت شکرگزار بود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

 

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=11708

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *