امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹

شناسه خبر:

رییس هیئت مدیره گروه صنعتی شایان دیزل:

۲۵۰۰دستگاه کشنده دافران به بازار خودروی کشور عرضه شده است

jonoobfardanews.ir

رییس هیئت مدیره گروه صنعتی شایان دیزل گفت:تاکنون ۲ هزار و پانصد دستگاه کشنده دافران ۴در ۲ تولید و به بازار خودروی کشور عرضه شده است.

چمران قلی زاده در گفتگو با خبرنگار جنوب فردا در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی خودرو اهواز اظهار کرد: شرکت شایان دیزل سال ۹۵ در شیراز تاسیس و به ثبت رسید و در سال ۹۹ اولین محصول خود را با برند دافران وارد بازار کرد.

او افزود: تاکنون ۲ هزار و پانصد دستگاه کشنده دافران ۴در ۲ تولید و به بازار خودروی کشور عرضه شده است.

رییس هیئت مدیره گروه صنعتی شایان دیزل تصریح کرد: ۸۰ درصد قطعات ما از خارج کشور تأمین می شود و ۲۰ درصد هم داخلی سازی است.

قلی زاده گفت: اولین محصولی که شرکت شایان دیزل وارد بازار خودروی ایران کرد همه استانداردهای ۸۵ گانه اروپا را کسب کرده است.

او ادامه داد: همه محصولات شرکت شایان دیزل استاندارد و خودکار هستند و همه آپشن های روز دنیا روی خودروهای شرکت ما نصب شده است.

رییس هیئت مدیره گروه صنعتی شایان دیزل گفت: پشتوانه این شروع، بیشتر از نیم قرن تجربه مستقیم در حوزه‌های مختلف و مرتبط صنعت خودروسازی کشور است.
قلی زاده افزود: بر همین اساس نیز ما چشم‌انداز خود را برای پیشرفت در مسیر پیش‌رو، بر اهدافی بلند و برنامه‌هایی بزرگ منطبق کرده‌ایم.

او تصریح کرد: تلاش ما در شایان دیزل هم‌افزایی و ترکیب تجارب ارزشمند افراد صاحب تجربه، به علاوه دانش و تخصص جوانان با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز جهانی است تا در نهایت در دل صنعت داخلی خودرو، نیازهای کشور عزیزمان ایران در حوزه ناوگان حمل و نقل را با به‌روزترین محصولات تولید و تامین کنیم.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=44137

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *