امروز ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰

در نشست خبری فرمانده انتظامی استان خوزستان با اصحاب رسانه مطرح شد:  

ارسال پیامک های کشف حجاب / کاهش جرائم خشن در استان خوزستان نسبت به سالهای گذشته + تصاویر

jonoobfardanews.ir
نشست خبری سردار حیدر عباس زاده با اصحاب رسانه استان خوزستان روز سه شنبه ۱۵ مرداد ۹۸ برگزار شد.

به گزارش جنوب فردا در این نشست خبری که با حضور جمعی از فرماندهان ارشد نیروی انتظامی برگزار شد سرهنگ عباس زاده از تلاشهای اصحاب رسانه در کمک به برقراری جو روانی و آرامش جامعه تشکر و قدر دانی کرد.

سردار عباس زاده در ادامه به ارائه گزارشی از عملکرد فرماندهی انتظامی استان خوزستان پرداخت و گفت : ما در مجموعه نیروی انتظامی در تلاشیم با کمترین امکاناتی که در اختیارمان است بهترین امکانات را در اختیار مردم قرار دهیم.

وی افزود : در حوزه امنیت عمومی تلاش کرده ایم که به صورت ماهیانه نشست های خبری خود را با اصحاب رسانه داشته باشیم.

فرمانده انتظامی خوزستان در ادامه گفت : در سال ۹۷ ، ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته جرائم خشن را کاهش داشتیم و در سال ۹۸ هم ۱۳ درصد نیز نسبت به سال ۹۷ کاهش جرائم خشن داشته ایم.

ایشان ادامه داد : در بحث تیراندازی نیز در ۴ ماهه اول سال ۹۸ نیز ۱۴ درصد کاهش تیراندازی ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته باشیم.

همکاری دستگاهها با نیروی انتظامی در کاهش سرقت

او همچنین با اشاره به اینکه در کاهش سرقت باید ۱۳ دستگاه دیگر با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند گفت : دستگاههای مثل قوه قضائیه ، وزارت کشور،سپاه پاسداران،وزارت اطلاعات،شهرداری ها ،وزارت فرهنگ و ارشاد،وزارت راه،وزارت صمت و… از جمله دستگاههایی هستند که باید با نیروی انتظامی در کنترل و کاهش سرقت ها همکاری کنند.

سردار عباس زاده نیز به افزایش کشفیات سلاح در سال جاری خبر داد و گفت : ما علاوه بر کاهش تیراندازی های هوایی ، در مورد تیراندازی به افراد و خانه ها که شاکی داشته اند نیز کاهش داشته ایم.

وی همچنین گفت : خوزستان در کل کشور رتبه اول کشف سلاح را دارد و ما تمام تلاش خود را برای کشفیات سلاح و کاهش تیراندازی ها در استان به کار میبریم.

وی در خصوص ارسال پیامک های کشف حجاب افزود:درسال جاری ما یک دستورالعمل تهیه کرده ایم که بار اول به مالک خودرویی که در آن کشف حجاب شده پیامک به صورت تذکر ارسال میگردد، بار دوم تا ۷۲ ساعت مهلت داده میشود که به مقر امنیت اخلاقی مراجعه کنند و بار سوم خودرو توقیف میگردد.

سردار عباس زاده در خصوص‌ میزان کشفیات مواد مخدر در سال ۹۷ گفت ؛ از ابتدای سال جاری ۳ تن و ۷۳۰ کیلوگرم کشفیات مواد مخدر بوده است.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=16891

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *