امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۴

۱۸۵۳ نفر در آموزش و پرورش خوزستان استخدام میشوند.

jonoobfardanews.ir

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: یک هزار و ۸۵۳ نفر امسال از طریق آزمون پیمانی و کنکور سراسری به استخدام آموزش و پرورش استان درمی آیند.

به گزارش ماه نیوز ،  محمد تقی زاده با اشاره به مجوز وزارت برای استخدام ۲۰ هزار معلم در سراسر کشور اظهارکرد: از این تعداد، ۶۹۷ نفر فارغ التحصیلان دانشگاه ها از طریق آزمون رسمی و به صورت پیمانی در استان جذب می شوند که آموزش و پرورش استان رتبه چهارم را در جذب نیروی انسانی دارد. همچنین، تعداد یک هزار و ۱۵۶ نفر از طریق آزمون سراسری کنکور و از میان فارغ التحصیلان پیش دانشگاهی وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند. از این لحاظ نیز ، خوزستان رتبه اول جذب نیرو را دارد.

وی با تاکید بر اینکه زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی اعلام نشده است، گفت: داوطلبان نیازی به حضور و مراجعه به ادارات مناطق و شهرستان ها ندارند و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استخدام تابستان امسال پیگیر اطلاعیه های سایت سنجش، صدا و سیما و جراید باشند.

 تقی زاده توضیح داد: پذیرفته شدگانی که به صورت پیمانی جذب می شوند، پس از طی مراحل استخدام که شامل آزمون کتبی ، مصاحبه عمومی و تخصصی، بررسی صلاحیت ها و معاینات پزشکی است، به مدت یک سال در دانشگاه فرهنگیان دوره های مختلف و مهارت های تدریس را طی می کنند و سال تحصیلی ۹۶ وارد مدارس می شوند.پذیرفته شدگان کنکور و ورودی دانشگاه فرهنگیان نیز پس از چهار سال وارد فرایند آموزش و پرورش می شوند.

 مدیرکل آموزش و پرروش خوزستان در ادامه افزود: ۶۰ درصد نیروهایی که استخدام می شوند، در مقطع ابتدایی مشغول به کار خواهند شد و ۴۰ درصد نیز سهمیه دوره متوسطه اول و دوم هستند.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=6619

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *