امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۳

شناسه خبر:

نویسنده مجموعه سه جلدی راهنمای ایمنی، بهداشت و محیط زیست در نفت:

مجموعه سه جلدی قوانین ایمنی در نفت مطابق استانداردهای جهانی است

jonoobfardanews.ir

نویسنده مجموعه سه جلدی راهنمای ایمنی، بهداشت و محیط زیست در نفت گفت: این کتاب ها براساس قوانین و مقررات و ضوابط و استانداردهای جهانی و بین المللی نوشته شده و نوشتن آن یک سال طول کشیده است.

به گزارش خبرنگار جنوب فردا، محمد آرمند ظهر چهارشنبه در آیین رونمایی از مجموعه سه جلدی « راهنمای ایمنی ، بهداشت و محیط زیست در نفت» چهارمین روز از چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت اهواز اظهار کرد: کتاب هایی که امروز رونمایی شد سه جلد هستند و به نقش ایمنی، بهداشت و محیط زیست در صنعت نفت و حفاری می پردازند.

او افزود: جلد اول این مجموعه درباره مباحث ایمنی، بهداشت و محیط زیست در حفاری است و صفر تا صد ایمنی در صنعت حفاری و عملیات حفاری آن دربر می گیرد.

نویسنده مجموعه سه جلدی راهنمای ایمنی، بهداشت و محیط زیست در نفت تصریح کرد: جلد دوم کتاب درباره ایمنی، بهداشت و محیط زیست در دریا و برای کسانی است که یا در دریا کار می کنند و یا روی کشتی فعالیت دارند و یا می خواهند و یا دریانورد هستند.

آرمند با بیان این که کسانی که در زمینه فعالیت های نفتی در دریا کار می کنند حتما باید دوره های چهارگانه ایمنی را بگذرانند، گفت: این دوره ها براساس قوانین و دستورالعمل ها و استانداردهای جهانی ایمنی و نفت است.

او ادامه‌ داد: جلد سوم کتاب درباره متصدیان و مأموران هدایت بالگرد است که از خشکی به دریا و برعکس منتقل می شوند.

نویسنده مجموعه سه جلدی راهنمای ایمنی، بهداشت و محیط زیست در نفت گفت: در جلد دوم همچنین درباره افسر ایمنی و سیستم های راداری است و به بحث درباره ضرورت هماهنگی بین خلبان و افسر ایمنی می پردازد.

آرمند افزود: در این کتاب همچنین درباره چگونگی سوار و پیاده شدن کارکنان نفت و حفاری شاغل در دنیا در زمان انتقال به خشکی و برعکس مباحث مهمی را مطرح می کند.

او بیان کرد: جلد سوم مجموعه سه جلدی مقررات و قوانین ایمنی، بهداشت و محیط زیست در صنعت نفت و حفاری درباره قوانین و مقررات بین‌المللی دریانورد است و درباره سیستم های پرواز بالگرد هم صحبت می کند.

نویسنده مجموعه سه جلدی راهنمای ایمنی، بهداشت و محیط زیست در نفت ادامه داد: این کتاب ها براساس دستورالعمل ها و استانداردها و ضوابط بین المللی نوشته شده و تدوین آن یک سال زمان برد.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=44252

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *