امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۲

شناسه خبر:

ارتودنسی یا کامپوزیت؟ برای دندان شما کدام بهتر است؟

jonoobfardanews.ir
همه ما ترجیح می‌دهیم که دندان‌هایی سالم، مرتب، سفید و زیبا داشته باشیم. در بسیاری از مواقع با نگهداری درست از دندان‌ها می‌توان به سلامت آن‌ها کمک کرد، اما در شرایطی دیگر که دندان‌ها آسیب دیده‌اند، ظاهر نامرتبی دارند و چیز‌هایی از این دست باید به فکر چاره دیگری بود.

اصلاح طرح لبخند موضوعی است که این روز‌ها فکر اکثر افراد جامعه را به خود درگیر کرده. در واقع می‌توان گفت امروزه داشتن لبخند زیبا و دندان‌های مرتب به یک امر ضروری برای حضور در جامعه، به خصوص برای افرادی که جایگاه اجتماعی بالایی دارند، تبدیل شده است. از این رو در حال حاضر نیاز به ارتودنسی و لمینیت نیز با توجه به افزایش عادات بد غذایی بیشتر شده است. با اینکه لیمینیت دندان یک روش درمانی نیست و بیشتر برای زیبایی بخشیدن به خط لبخند انجام می‌شود، اما امروزه بسیاری افراد از این روش به عنوان ارتودنسی سریع استفاده می‌کنند.

ارتودنسی از لحاظ پزشکی و سلامتی بهترین روش برای درمان ایرادات دندانی است. روشی که به واسطه اهمیت زیاد آن در علم دندانپزشکی پیشرفت‌های زیادی تاکنون داشته. با این حال بازهم افرادی بدون آگاهی و مشورت با یک متخصص دندانپزشک با تجربه و منصف به سراغ روش‌های سریع اصلاح طرح لبخند، مانند لمینیت، می‌روند. در صورتی که لمینیت نمی‌تواند سلامت دندان‌هایی که نیاز به ارتودنسی دارند را تأمین کند. با توجه به اینکه انتخاب روش مناسب برای داشتن لبخند زیبا این روز‌ها برای بسیاری از افراد به سؤال و دغدغه‌ای بزرگ تبدیل شده در ادامه این مطلب قصد داریم با جزئیات بیشتر به این موضوع بپردازیم.

با ما در ادامه همراه باشید تا به شما بگوییم چه دندان‌هایی نیاز به ارتودنسی دارند و چه زمانی لمینیت کارایی خواهد داشت؟

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=25550

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *