امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۳

ماجرای تخریب خانه زن سرپرست خانوار در بندر عباس و خودسوزی وی / دادستان ورود کرد + فیلم

jonoobfardanews.ir
بازرسی کل استان هرمزگان به حادثه تخریب منزل زن سرپرست خانوار ورود کرد و به صورت شبانه شهردار بندرعباس و عوامل موضوع را برای پاسخگویی فراخواند.

به گزارش جنوب فردا بازرس کل استان هرمزگان با اشاره به تخریب منزل زن سرپرست خانوار هرمزگانی اظهار داشت: ساعاتی پیش و به محض اطلاع از موضوع، بازرسی کل استان با فراخواندن شبانه شهردار بندرعباس و عوامل دخیل در تخریب، اقدام به اخذ توضیح کرد.

رضا مختاری افزود: با عوامل و مقصرین موضوع بدون اغماض برخورد قانونی خواهیم داشت و این پرونده به صورت ویژه در دست بررسی است و تا حصول نتیجه به طور جدی و مستمر پیگیری خواهد شد.

بازرس کل استان هرمزگان گفت: درست است که تصرف اراضی ملی به صورت غیرقانونی مجاز نیست اما اقدامات باید به صورت قانونی و با رعایت جوانب انسانی و به دور از حادث شدن این گونه مسائل قانون انجام شود.

ساعاتی پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن مأموران شهرداری بندرعباس اقدام به تخریب خانه یک زن سرپرست خانوار کردند.

خبر مرگ بانوی بندرعباسی صحت ندارد

همچنین مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر مرگ بانوی جوان بندرعباسی را پس از خودسوزی تکذیب کرد.

دکتر فاطمه نوروزیان افزود: این خانم اکنون با ۱۷ درصد سوختگی از ناحیه دست و قفسه سینه، در بخش سوختگی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بستری است.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=25340

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *