امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۷

شناسه خبر:

مدیر حراست برق منطقه ای خوزستان معارفه شد

jonoobfardanews.ir
غلامرضا اسکندری به عنوان مدیر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان معارفه شد.

به گزارش جنوب فردا به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، صبح امروز با حضور مدیرعامل این شرکت، مدیرکل حراست مرکزی شرکت توانیر، نماینده دفتر مرکزی حراست وزارت نیرو و نماینده مدیرکل حراست استان، معارفه مدیر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌ای برگزار و غلامرضا اسکندری جایگزین بیژن بابادی شد.

محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در این مراسم با اشاره به رسالت مهم این شرکت در تامین برق پایدار و نقش حراست در رسیدن به این مهم، گفت: حراست باید پاسدار حریم های تعیین شده قانونی در شرکت باشد و در این مسیر، نقد عملکرد بر نقد فرد ارجحیت دارد.

سید محمد محبی مدیرکل حراست مرکزی شرکت توانیر نیز سرمایه انسانی را مهم ترین دارایی هر شرکت و سازمان خواند و گفت: نحوه مدیریت نیروی انسانی در هر سازمانی باید عادلانه و برادرانه باشد و مدیران در انتقال تجربیات به نفرات جدید کوشا باشند.

در ادامه بابادی مدیرکل سابق حراست نیز با ارائه گزارشی از دوران مسئولیت خود و اقدامات انجام شده، از مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان به دلیل حمایت از دفتر حراست تشکر کرد.

غلامرضا اسکندری مدیر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز با تشکر از اعتمادی که به وی شد، بیان کرد: علاقمند بودن و توکل بر خداوند از عناصر لازم برای مدیریت حراست است.

بر اساس این گزارش غلامرضا اسکندری پیش از این مدیر دفتر مدیریت استراتژیک و بهره وری شرکت برق منطقه ای خوزستان بوده است.

لینک کوتاه خبر:

http://jonoobfardanews.ir/?p=26603

همرسانی کنید:

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *